Gå til innhold

Jan Marini - hvor kjøper dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel sitt..

Hvor kjøper dere disse produktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på www.skin-etc.com at de ikke sender Jan Marini-produkter utenfor USA. Dette stemmer altså ikke?

Skrevet

Er portoen dyr derifra? Og skriver de ned verdien på pakken?

Skrevet
Er portoen dyr derifra? Og skriver de ned verdien på pakken?

Det lurer jeg på også..

Dessuten; har noen handlet JM fra Essential Dayspa? Det er en kanadisk side, og med tanke på at vi nå må betale rundt 7 kroner for den am.dollaren, men bare 5,6 for den kanadiske, hadde det lønt seg..

Det står at de ikke sender JM til utlandet, men mulig de gjør det der også allikevel (?)

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Er det noen som vet hvor mye disse produktene koster i norge?

Jeg tenker da særlig på bioclear cream og transformation cream.

Skrevet
Er det noen som vet hvor mye disse produktene koster i norge?

Jeg tenker da særlig på bioclear cream og transformation cream.

Mener noen skrev på forumet her at Transformation cream kostet rundt 800,- i Norge.

Sånn omtrentlig tror jeg produktene koster 2-3 ganger så mye om du kjøper i Norge sammenliknet med på am.nettsider.

Skrevet

jeg kjøper de hos prettyskin4less.com billig og hurtig levering.

kjøper for mye hver gang og det går greit.

bruk code LIFE05 så får du 5 prosent avslag .

Skrevet

Jeg har bestilt JM fra Skin-etc to ganger,så hvor du har fra at de ikke sender utenfor USA vet jeg ikke.De er utrolig kjappe med å sende.Tar 4-5 dager før jeg har pakken i posten.Portoen er vel på 150 kr.Ganske dyrt.

Har du en adressen til den Canadiske siden?

Skrevet
jeg kjøper de hos prettyskin4less.com billig og hurtig levering.

kjøper for mye hver gang og det går greit.

bruk code LIFE05 så får du 5 prosent avslag .

Hvor mange dager tar det før du har pakken derfra da?Og er det billigere en på skin-etc?

Skrevet
Jeg har bestilt JM fra Skin-etc to ganger,så hvor du har fra at de ikke sender utenfor USA vet jeg ikke.De er utrolig kjappe med å sende.Tar 4-5 dager før jeg har pakken i posten.Portoen er vel på 150 kr.Ganske dyrt.

Har du en adressen til den Canadiske siden?

Jo, det har jeg fra deres egen nettside, hvor det står: "Jan Marini Skin Research products will not be shipped outside of the United States of America."

(http://www.skin-etc.com/janmarini.html)

Den kanadiske siden er www.essentialdayspa.com

Skrevet

slik står påflere nettsider ,bla beautybridge om Exuviance ,men de sender for det .tror de må ha det men praktiserr det ikke,

Skrevet
Jo, det har jeg fra deres egen nettside, hvor det står: "Jan Marini Skin Research products will not be shipped outside of the United States of America."

Joda,det står under shipping information.Jeg venter min tredje sending derfra nå.Gi meg en link hvor det står at de Ikke sender utenlands da.

Skrevet

Derimot står det på denne siden at de ikke sender Jan Marini internasjonalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...