Fiola Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 Ikke lenge igjen nå Lørdag 28 juni begynner våres ferie. Jeg må si jeg gleder meg. Teller dager, slik som ungene gjør. Det er tredje året vi leier bobil. I fjord loffa vi langs landeveien helt ned til Italia. Pakerte fire meter fra bassengkanten og tyve meter fra den lille kafeen. Slapp ungene fri og flata ut i solstolen.MMMmmm Vi besøkte Heidepark og badeland osv. på hjemveien. I år skal vi kruse rundt i Tyskland å se og oppleve. Ungene elsker å kjøre i bobilen, så det går greit å flytte på oss. Jeg vil en tur til Berlin. Ellers tar vi ting på sparket. Så neste lørdag etter jobb, hiver vi i bilen og kommer oss på ferga. Gleeder meg.
@lfa Skrevet 22. juni 2003 #4 Skrevet 22. juni 2003 God tur, Fiola! Fint dere har funnet en måte og feriere på som både dere voksne og ungene liker! Håper dere får en fin tur i år også.
Fiola Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2003 Takk @lfa. Det er koseligt og bli ønsket god tur. Ikke lenge til nå. Har begynt å pakke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå