Gjest Gjest_olga_* Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 At enkelte menn liker å kle seg i kvinneklær, er noe de fleste har hørt om. Men hvor vanlig er det at kvinner kler seg i manneklær? Menn i kvinneklær kalles transvestitter, men hva heter det andre veien? Noen som vet noe om dette?
Gjest Sandbekken Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jeg trodde nå det het det samme uavhegi av kjønn.. jeg har hatt flere veninner som har kledd seg som menn, bandasjert puppene osv.. tror ikke det er såååå uvanlig egentlig
Gjest Gjest_olga_* Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Jeg trodde nå det het det samme uavhegi av kjønn.. jeg har hatt flere veninner som har kledd seg som menn, bandasjert puppene osv.. tror ikke det er såååå uvanlig egentlig Jeg har verken hørt om noen, eller kjenner noen jenter som liker å kle seg i manneklær. Har inntrykk av at dette er ganske uvanlig,. Vet om kvinner som har skiftet kjønn fra kvinne til mann, men det er jo noe annet da. Men kvinnelige transvestitter har jeg altså aldri hørt om...
Gjest Sandbekken Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 hmm.. kan hende det bare kommer an på hvilke folk og i hvilket miljø man ferdes i.. men som deg så tror jeg også at det finnes mest mannlige transer, det hvirker rett og slett mer aksepteret at en mann er feminin enn at en kvinne er maskulin..:/
Gjest Gjest_olga_* Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 hmm.. kan hende det bare kommer an på hvilke folk og i hvilket miljø man ferdes i.. men som deg så tror jeg også at det finnes mest mannlige transer, det hvirker rett og slett mer aksepteret at en mann er feminin enn at en kvinne er maskulin..:/ Ja, du har nok et poeng der;-)
Top Gun Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 (endret) At enkelte menn liker å kle seg i kvinneklær, er noe de fleste har hørt om. Men hvor vanlig er det at kvinner kler seg i manneklær? Menn i kvinneklær kalles transvestitter, men hva heter det andre veien? Noen som vet noe om dette? Ser det hele tiden, kvinner som går i vide olabukser, hettegensere og hvem vet hva. Tror de kalles kvinner. Er vel langt mer vanlig enn menn i kvinneklær. Endret 15. desember 2008 av Top Gun
Gjest Liss Skrevet 16. desember 2008 #7 Skrevet 16. desember 2008 Mye kvinneklær i dag kunne glatt passert som manneklær, og mye av det er på moten, så for en kvinne å kle seg androgynt blir helt annerledes enn om en mann gjør det samme. Sånn er det dessverre.
Gjest Gjest_olga_* Skrevet 16. desember 2008 #8 Skrevet 16. desember 2008 Ja, mye av dagens damemote kunne helt sikkert passet til en mann også. Men det var ikke akkurat det jeg mente. Jeg tenkte mer på om hvor vanlig det er med kvinner som tenner på å f.eks gå i herreundertøy osv, slik enkelte menn gjør i all hemmelighet når kona er bortreist. Altså kvinnelige transvestitter. Jeg har i allefall aldri hørt om kvinner som snoker i mannens klesskap etter hans undertøy i alll hemmelighet mens han er på butikken......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå