Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Hei.. Jeg har spurt en om og bli venn med meg på facebook... Men angrer på hele greien... Han har ikke akseptert enda, han er bortreist for en stund... Finnes d noe angre knapp på noe slikt??? Att jeg kan trekke d tilbake på en måte:) hehe
cilja Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Nei, tror ikke det. Du får la det stå til...
Gjest picxx Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Hei.. Jeg har spurt en om og bli venn med meg på facebook... Men angrer på hele greien... Han har ikke akseptert enda, han er bortreist for en stund... Finnes d noe angre knapp på noe slikt??? Att jeg kan trekke d tilbake på en måte:) hehe Hva er facebook?
Izzie1 Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Hei. Jeg vet ikke om noen angreknapp, men når og hvis han godtar forespørselen din, da kan du gå inn hvor det står venner. Når du er der inne, trykker du på krysset som er i hjørnet. Trykker du på krysset, vil han ikke lengre være venn med deg på facebook, og vil da ikke ha tilgang til din profil.
Gummiloppa Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Joda, har klart å ramle i den fella der selv et par ganger Eneste du gjør da er å blokkere ham, for så å fjerne blokkeringen igjen. Simple as that
Phobos Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Hvis han har email varsling på det, forsvinner ikke den da.
Gjest Grafica Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Hva er facebook? http://www.justfuckinggoogleit.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå