Spoon Skrevet 15. april 2002 #1 Skrevet 15. april 2002 Hei! Nå har jeg kjøpt kjole Prøvde hos Frøken Frue i Trondheim, og endte opp med å kjøpe (ville ikke leie) en fjorårs St. Patrick kjole til 7500 kr. Den må sys litt inn, og jeg spurte da om de gjorde dette gratis, men det kostet penger. Hva synes dere? Har hørt mye rart om Frøken Frue, men jeg synes de var ganske greie. Mange fine kjoler iallefall. Har ikke bilde ennå, men er det noen som vet om det ligger noen bilder av fjorårets kolleksjon på nettet? Håper jeg har gjort det riktige valget nå da, det ble en helt annen kjole enn jeg hadde tenkt (Svigermor skulle egentlig sy, men jeg klarte ikke vente...). Hilsen Spoon. 13 juli brud
Gjest svenskbrud Skrevet 15. april 2002 #2 Skrevet 15. april 2002 Grattis!!! Jag längtar till den dagen då jag kan lägga in ett likadant inlägg som detta...
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #3 Skrevet 15. april 2002 tror det er fjorårets kjoler også her på kvinneguiden. jeg har også kjøpt st. patrick, tror den er fra i fjor. Koster det samme i Oslo, og de skal ha betaling for søm (brudekjolen på egertorget) håper å se bilde av kjole din! LYKKE TIL!
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #4 Skrevet 15. april 2002 Det tror jeg gjelder de fleste steder. Synes faktisk det er litt dårlig jeg, at når man kjøper såpass dyre kjoler så må man betaler for å legge opp kjolen osv.
Anki1971 Skrevet 15. april 2002 #5 Skrevet 15. april 2002 Tror det er helt vanlig å måtte betale for oppsying når man kjøper kjole. Det måtte jeg i hvert fall 12
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #6 Skrevet 15. april 2002 Jeg kjøpte kjolen min i Sandefjord. Der måtte jeg ikke betale for å legge den opp eller sy den inn, de sa det var med i prisen. Hannah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå