laperla Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Hei, På tide å fylle på litt med Dermalogicaprodukter igjen... Så til spørsmålet, hvor kjøper du dine hen? Før kjøpte jeg på SN, men der er det jo nesten like dyrt som i butikken. Dessverre. Har også sjekka Ebay, men der er det også stive priser. Tips mottas med takk:)
Kihn Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Har kjøpt hos Skinlady2 og brandnameskincare på ebay tidligere, der er ikke prisene så verst. Pleide å handle på SN, men som du sier, det lønner seg ikke noe særlig lengre.
laperla Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Har kjøpt hos Skinlady2 og brandnameskincare på ebay tidligere, der er ikke prisene så verst. Pleide å handle på SN, men som du sier, det lønner seg ikke noe særlig lengre. Begge de butikkene du refererer til har jeg handla litt fra før... Men nå er det ikke noe hyggelige priser lengre. Endret 15. desember 2008 av Skya
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Har SN sluttet å refundere toll og moms?
Kihn Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Har SN sluttet å refundere toll og moms? Nei, tror faktisk de har gjort det til et løfte at de SKAL gjøre det.
Gjest Løve66 Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har i tillegg til SN handlet Dermalogica hos Prettyskin4less.
Gjest Skya Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
:-) anna Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 Handler på Look Fantastic. Har en god venninne i England, så jeg får det sendt til henne, så tar hun det med når hun kommer hjemom.
tante fiolett Skrevet 16. desember 2008 #9 Skrevet 16. desember 2008 Jeg pleier å kjøpe hos en som heter Jenny Skincare. Veldig bra priser på Dermalogica (f.eks. kjøpte jeg en 50 ml Skin Smoothing cream i går, kostet 25$ + porto $8 = betydelig billigere enn Strawberrynet) Bra produktutvalg og bra priser på porto.
Gjest Løve66 Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Jeg pleier å kjøpe hos en som heter Jenny Skincare. Veldig bra priser på Dermalogica (f.eks. kjøpte jeg en 50 ml Skin Smoothing cream i går, kostet 25$ + porto $8 = betydelig billigere enn Strawberrynet) Bra produktutvalg og bra priser på porto. Takk for tipset - takket være dette ble jeg i går kunde på e-bay. Har egentlig ikke brydd meg om e-bay tidligere for jeg synes portoen fra USA jevnt over er veldig høy, men ser jo nå at det varierer. Bestilte i går Intensive Moisture Balance til samme pris som du ga for Smoothing cream. Leste at veldig mange var fornøyd med IMB så jeg hadde lyst til å prøve - håper på at det er et godt supplement til Skin smoothing cream som jeg bruker fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå