Gå til innhold

Jeg ble forelska men det ble ikke han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøkte en bekjent i helgen som jeg har hatt god kjemi med en stund. Vi storkoste oss hele helga og han var kjempesøt mot meg. Siste natta hadde vi sex sammen og nesten rett etterpå sier han at han aldri blir forelska! Han har til det tidspunktet virket forelska på de fleste måter, men bare litt sjenert. Jeg ble så skuffa og lei meg. Reiste hjem igjen med tårer i øynene dagen etterpå. Han virket ikke så typen til å gjøre noe slikt i det hele tatt. Jeg har ikke vært med så mange, det har heller ikke han.. Forstår ingenting jeg nå :tristbla: ble skikkelig glad i han i helga.. Han har allerede tatt kontakt for å høre om det går bra, men han er likevel ikke forelsket.

Måtte bare lette hjertet mitt litt..noen tanker anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Besøkte en bekjent i helgen som jeg har hatt god kjemi med en stund. Vi storkoste oss hele helga og han var kjempesøt mot meg. Siste natta hadde vi sex sammen og nesten rett etterpå sier han at han aldri blir forelska! Han har til det tidspunktet virket forelska på de fleste måter, men bare litt sjenert. Jeg ble så skuffa og lei meg. Reiste hjem igjen med tårer i øynene dagen etterpå. Han virket ikke så typen til å gjøre noe slikt i det hele tatt. Jeg har ikke vært med så mange, det har heller ikke han.. Forstår ingenting jeg nå :tristbla: ble skikkelig glad i han i helga.. Han har allerede tatt kontakt for å høre om det går bra, men han er likevel ikke forelsket.

player fakter på fyren, tror nok ikke han er så søt som du skal ha det til..

Skrevet

Eller så er han bare usikker. Fortsett og ha kontakt med han, men ikke ligg med han igjen med det første.

Det går vel ikke ann å ikke bli forelska?

Skrevet

Tror ikke man kan bli forelska på så kort tid!

Man blir gjerne betatt og fascinert av en person på den tiden, men aldri virkelig forelska. Tror man må kjenne personen en dråpe mer for det.

Foresten har han sagt noe om noen fremtid for dere? Eller har han mistet interessen for deg? Litt uklart det der....

Skrevet
Tror ikke man kan bli forelska på så kort tid!

Man blir gjerne betatt og fascinert av en person på den tiden, men aldri virkelig forelska. Tror man må kjenne personen en dråpe mer for det.

Foresten har han sagt noe om noen fremtid for dere? Eller har han mistet interessen for deg? Litt uklart det der....

Tull og vas, at ikke du blir forelsket over natten betyr ikke at andre ikke kan bli forelsket i løpet av en helg.

Skrevet

Det er ikke slik at vi ikke kjente hverandre fra før, men vi hadde aldri vært så mye alene før.

Han sa at han gjerne ville ha meg på besøk igjen siden vi hadde det skikkelig trivelig og han kunne komme på besøk til meg. Han nevnte mellom anna at vi kunne besøke familien hans mens jeg var der, jeg hilste på kompiser av han osv. Syntes d var så rart at det sluttet slik d gjorde. Fikk liksom mange signaler om at han var interessert og så etterpå at han ikke var d, skjønner?

Skrevet
Det er ikke slik at vi ikke kjente hverandre fra før, men vi hadde aldri vært så mye alene før.

Han sa at han gjerne ville ha meg på besøk igjen siden vi hadde det skikkelig trivelig og han kunne komme på besøk til meg. Han nevnte mellom anna at vi kunne besøke familien hans mens jeg var der, jeg hilste på kompiser av han osv. Syntes d var så rart at det sluttet slik d gjorde. Fikk liksom mange signaler om at han var interessert og så etterpå at han ikke var d, skjønner?

Enkelte legger inn aksjer for å få noe på deg... player typer..du lærer deg til slutt å gjenkjenne dem/ taktikk de bruker ganskje kjapt etterhvert.. Hev deg over det, lær av det og gå videre, slike folk har problemer med selvbildet.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Enkelte strekker seg så langt at de omtrent presenterer deg som forloveden til sin mor etter tre timer. Bare for å få seg et ligg... Jeg ville droppa all kontakt med ham. Om han tar kontakt igjen så la ham jobbe for å vise at det er mer enn at han vil tømme seg...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Tull og vas, at ikke du blir forelsket over natten betyr ikke at andre ikke kan bli forelsket i løpet av en helg.

Vel, jeg ble forelsket ved første blikk! Tok under noen sekunder eller noe....

Men det var ikke noe jeg helt stolte på da... Det tok litt tid før jeg lot meg virkelig falle for han og komme nær ham på en måte. Men så på det som betatt ved første øyekast. Tror det kommer an på hva man legger i ordet forelsket?

Uansett så er vi fortsatt sammen den dag idag, og vært det i ca et halvt år nå:-)

Men han duden høres litt umoden ut. Hvor gammel er han?? Enten har han noen psykiske problemer eller så er han svært ung?

Skrevet

Han er 27. Tror ikke akkurat han har vært en rundbrenner eller noe. Kanskje han bare liker å være singel.

Skal ikke ta kontakt med han, tror jeg bare venter til han gjør d. Han vet hva jeg føler osv., så nå ligger "ballen i hans bane" for å si d sånn.

Godt å få litt synspunkter på dette, jeg har aldri vært i en slik situasjon før.

Skrevet

Ok, jeg vet ikke helt om jeg skjønner the big deal her.

Du besøkte en bekjent, hadde sex med han, he wowed you, men fortalte at han ikke blir forelsket? Ja ok, i hvilken sammenheng? Må det bety at han aldri vil forelske deg i deg? Skjønner ikke helt dramatikken her!

Og jo, veldig mulig å ikke forelske seg! Jeg skjønner ikke at folk forelsker seg i hytt og pine. Men vi er tydeligvis alle forskjellige.

Og hva så om han er player? Du ble forelsket over helga, liksom? Si heller at du koste deg skikkelig og fikk stor interesse for å bli bedre kjent med han. But then again, hva vet jeg om dine følelser... Historien bare klinger litt feil i ørene mine.

Skrevet
Det går vel ikke ann å ikke bli forelska?

Selvsagt går det? Jeg forelsker meg ikke lett, og jeg vet om flere som sliter med at de aldri forelsker seg. Det er en ærlig sak, har han ikke de følelsene for deg så kan man ikke tvinge de frem heller.

I en perfekt verden så ville gutten kanskje fortalt deg dette før dere hadde sex, men sånn fungerer det dessverre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...