Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Hei, jeg er en jente på 13 som skal på juleball på skolen til torsdag. Jeg har funnet kjole og tilbehør og sånn, men jeg kan ikke finne ut om åssen jeg skal være på håret! Jeg har prøvd mange ting, men det blir ikke noe fint. Jeg har sånn passe langt hår. Er det noen som kan hjelpe meg ? sider eller no. Send svar innen onsdag
mari4ever Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Hei, jeg er en jente på 13 som skal på juleball på skolen til torsdag. Jeg har funnet kjole og tilbehør og sånn, men jeg kan ikke finne ut om åssen jeg skal være på håret! Jeg har prøvd mange ting, men det blir ikke noe fint. Jeg har sånn passe langt hår. Er det noen som kan hjelpe meg ? sider eller no. Send svar innen onsdag Synes løst hår er finest jeg. glatt det ut med glattetang eller krøll det med tang:)
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Hvordan har du håret til vanlig? Midtskill, sideskill, pannelugg, hestehale, fletter??? Hvis du pleier å gå med håret rett ned, så gjør noe nytt og sett det opp. Hvis du derimot pleier å gå med håret i hestehale, kan du variere med å ha det løst (og da enten krølle det hvis du har rett hår eller rette det ut hvis du har fall/krøllete hår). På bl.a. klikk.no (hjemmesiden til det nye) er det flere filmer om hvordan du kan lage ulike festfrisyrer. Se om du finner noe du liker der;)
Purple Diamond Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Kanskje litt sent med dette tipset, men det går jo an å gå til frisør og få satt opp håret et par timer før ballet?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Takk :D Prøvde å krølle det sånn som du sa. Det ble ganske fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå