Gå til innhold

Kompis av en venninne- møtte han i helgen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Møtte en kamerat av en venninne på lørdag. Vi møtte han og kompis-gjengen ute (venninna mi dater kameraten hans). Han kompisen møtte oss utenfor da vi kom, venninna mi hadde på forhånd sakt fra at hun hadde med en singel og søt venninne.

Da vi kom, hørte jeg han sa til venninna mi : hvorfor har du ikke sakt at hun var såå søt? ;)

Jeg og han hang sammen hele kvelden, danset sammen og var ute og "tok luft" sammen flere ganger. Vi kysset sammen også ;)

Venninna mi og han pratet på slutten av kvelden, han sa han ville prate med meg mer når han ikke var så full, og at han syns jeg var kjempe søt.

Endte med at vi dro på nach til venninna mi. Jeg og han gikk opp og la oss på et av rommene. Vi kysset og koste.. var virkelig kjemi der. Men jeg stoppet det, ville ikke ha et ONS. Er ikke ute etter kjapp sex, jeg er mer der at jeg vil ha et seriøst forhold.

Når han skulle gå om morningen satte han seg på sengekanten og ga meg en god klem før han skulle gå. Ble litt sånn pinlig stemning.. jeg tenkte i forhold til det å utveksle nr osv.. Han ba ikke om nr eller sa noe om at han vil møte meg igjen.

Jeg kunne tenkt meg å møte han igjen, men tørte ikke spørre om nr.

Tror dere han ville bedt om nr dersom han ville sett meg igjen, eller kan de være han ikke våget å spørre om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kjenner venninnen din, og vil ta kontakt.

Vent noen dager:)

Skrevet

Det er det faktisk ikke mulig å vite, du får bare sørge for å treffe han igjen og se om han er noe å satse på. Lange funderinger funker ikke, - her må det handling til! :)

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Men, tror dere ikke han hadde bedt om nr hvis han ville møtt meg igjen?

Tenker liksom at gutta gjør det, dersom de vil noe mer..

:sjenert:

Skrevet
Men, tror dere ikke han hadde bedt om nr hvis han ville møtt meg igjen?

Tenker liksom at gutta gjør det, dersom de vil noe mer..

:sjenert:

Det stemmer, de tar alltid kontakt hvis de vil noe mer.

De som har tatt kontakt med meg har alltid sendt meldninger ganske fort og latt meg vite at de er interessert..

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet
Det stemmer, de tar alltid kontakt hvis de vil noe mer.

De som har tatt kontakt med meg har alltid sendt meldninger ganske fort og latt meg vite at de er interessert..

Ja, det jeg tenker også.

Siden han ikke ba om nr mitt før han gikk, så vil det da bety at han ikke vil møte meg igjen?

Skrevet
Ja, det jeg tenker også.

Siden han ikke ba om nr mitt før han gikk, så vil det da bety at han ikke vil møte meg igjen?

En interessert mann sørger for å få nummeret ditt..

De som virkelig blir interessert i deg er litt usikre på en måte, de blir reddere for å skremme deg vekk..du merker det på hele kroppsspråket deres..sier sjelden at du er veldig søt helt i begynnelsen, det kommer....

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet
En interessert mann sørger for å få nummeret ditt..

De som virkelig blir interessert i deg er litt usikre på en måte, de blir reddere for å skremme deg vekk..du merker det på hele kroppsspråket deres..sier sjelden at du er veldig søt helt i begynnelsen, det kommer....

Han sa det ikke til meg, men til venninna mi. Jeg overhørte det den ene gangen og den andre gangen fortalte venninna meg det i ettertid.

Skrevet

Hadde han vært interessert ville han sørget for å få telefonnummeret ditt, og derfor tror ikke jeg han er interessert i deg.

Gjest Gjest_mann
Skrevet

Jeg kjenner endel jenter som ville vært single dersom de gav opp med en gang mannen ikke fulgt sjekkeboka til punkt og prikke...

Han kan få kontakt med deg via venninna di og det kan være at han har hørt om telefonkatalogen.no.

Det går også an, selv for menn, å ikke bli stormforelska med en gang, spesielt når jenta har vært litt for full til at det er sjarmerende.

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Jeg fikk melding av han i går!!!!!! :yvonne:

Han hadde hørt med venninna mi om hun kunne høre med meg om det var greit at han fikk nr.

Så sendte han koselig mld... hihi!!

Måtte bare fortelle det til dere. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...