Gå til innhold

Har jeg for lite utstyr?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest mann21
Skrevet

Hei. Jeg er en gutt/mann på 21 som lurer på om jeg har for lite utstyr. Og svar helst ærlig, jeg tåler det meste. Penisen er 11, maks 12cm når jeg har ereksjon med 9-10cm i omkrets...

Ville dere hatt sex med en så liten penis og ville dere følt noe særlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kommer ikke til å svare hverken ja eller nei, fordi det er et subjektivt svar.

jenter har også ulike romslighet, og det kan selvfølgelig kreve litt ekstra hensyn om man er to som er veldig forskjellige.

uansett størrelse så bør alle menn(og kvinner) bruke tid på å gjøre andre ting enn kun helt statisk ordinært samleie - jeg har aldri hørt noen fortelle om en fantastisk opplevelse som kun bestod av en enkelt samleie.

de fleste jenter må også ha stimuli på andre måter, og det er jo her du bør legge energien og fokuset dit - fremfor å gi deg selv unødig dårlig selvtillit.

hvis noen sier ja - skal du la være å ha sex? det nytter jo ikke.

det hjelper jo ingenting med dårlig selvtillit.

Skrevet

Synes ikke den er for liten nei. Men det varierer fra jente til jente hvor stor de liker.

Om jenta føler noe kommer også ann på hvor trang hun er.

Skrevet (endret)

Vanskelig å gi noe ordentlig svar. Har hatt sex med en mann med en penis som ikke var så stor, men hvor stor den var husker jeg ikke.

Det kommer jo an på så mye, skjønner du. Tror nok i bunn og grunn at 11 cm er litt lite, i alle fall til å gi en enorm nytelse ved vanlig penetrering, men hvis du bruker den og det andre du har på en god måte, så tror jeg nok du kan få status som en bra sexpartner. :)

Er nok det eneste jeg kan si om den saken.

Endret av Teriyaki
Gjest Gjest_abc_*
Skrevet

Er ikke gjennomsnittspenisen mellom 12 og 15 cm erigert eller no pluss minus et par centimeter...

Personlig vil jeg heller ha en mann med en penis på 10 cm, enn en på 20 cm. Man skal jo kunne være litt kreativ uten at det gjør vondt også... Eks en impulsiv kjapp en er lettere med en litt mindre penis, for da stiller det jo ikke så store krav til smørning... Det finnes mange stillinger som gjør at penis går lenger inn, så lær deg disse og by på dem innimellom... G-punkt- og klitorisstimuli er også viktige stikkord som ikke har no med penisstørrelse å gjør, så les, lær og prøv deg frem... :lur:

Så ikke bekymre deg du: Du har en helt fin, passe stor penis, som vil gjør den rette jenta for deg veldig veldig fornøyd!!! :)

Skrevet
Hei. Jeg er en gutt/mann på 21 som lurer på om jeg har for lite utstyr. Og svar helst ærlig, jeg tåler det meste. Penisen er 11, maks 12cm når jeg har ereksjon med 9-10cm i omkrets...

Det er ikke lengden på penis som avgjør om jeg har sex med en mann eller ikke. Jeg har hatt sex med menn som har ca like stor penis som deg, og det har vært både bra og dårlig. Det samme gjelder menn med større peniser.

Det avgjørende er kjemien mellom oss. Har vi god sexuell kjemi, blir sexen god også, og da spiller det fysiske ingen rolle.

Min erfaring tilsier at de som er mest opphengt av størrelsen på penis (og størrelsen på bankkontoen, bilen og musklene - for den saks skyld), er MENNENE selv, ikke kvinnene. Det er nesten latterlig hvor mange menn som er bittre og sure fordi de tror de ikke er store nok, rike nok, kjekke nok osv, til å finne seg kjæreste. Mens det reelle problemet ligger i de aller fleste tilfellene i mennenes holdning, og da særlig deres holdning til kvinner, ikke i kvinners preferanser.

De fleste kvinner er langt mindre overflatiske enn det mange menn tror.

Skrevet

I og med at du høres så usikker ut og du spør så direkte, må du nesten også regne med direkte og ærlige svar.

Mitt svar er - nei, jeg ville ikke ha tent på en penis som er slik du beskriver. Samtidig er dette også avhengig av hvor mye mann mannen er. Er han lite mann blir det ennå verre. Usikkerhet er turn-off. Men du er bare 21, så da har du mange år igjen på å utvikle deg til å lære deg å bli en god elsker. Det finnes en for alle!

Skrevet
I og med at du høres så usikker ut og du spør så direkte, må du nesten også regne med direkte og ærlige svar.

Mitt svar er - nei, jeg ville ikke ha tent på en penis som er slik du beskriver. Samtidig er dette også avhengig av hvor mye mann mannen er. Er han lite mann blir det ennå verre. Usikkerhet er turn-off. Men du er bare 21, så da har du mange år igjen på å utvikle deg til å lære deg å bli en god elsker. Det finnes en for alle!

Og så blir spørsmålet... hvordan skal man bli sikker på seg selv når det er såpass mange kvinner rundt omkring på slike sider som dette som blir misfornøyde med alt som ikke er på snittet eller over?

Skrevet

Ikke bli for fiksert på dette med størrelse, vennen. Vi er ikke alle opptatt av akkurat det. :)

Skrevet
Og så blir spørsmålet... hvordan skal man bli sikker på seg selv når det er såpass mange kvinner rundt omkring på slike sider som dette som blir misfornøyde med alt som ikke er på snittet eller over?

Fordi det finnes MANGE kvinner som IKKE bryr seg om størrelsen på penisen din. Ikke alle kvinner er overflatiske vet du. ;)

Skrevet
Fordi det finnes MANGE kvinner som IKKE bryr seg om størrelsen på penisen din. Ikke alle kvinner er overflatiske vet du. ;)

HVOR er dere?? :)

Skrevet
HVOR er dere?? :)

Overalt. :) Men på det stedet hvor menn er mest aktive på sjekkefronten, dvs på byen, er vi nok vanskeligst å finne. ;) Det er ofte de overflatiske, utseendefikserte jentene som stikker seg frem i typiske sjekkesituasjoner. De mer jordnære holder seg ofte mer i bakgrunnen, eller driver med andre ting enn de typiske bygreiene. Slik er det ofte med menn også, har jeg erfart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...