Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere brukt decleor Hydra floral anti pollution krem. Ønsker å prøve en tilsvarende krem fra dermalogica. Ønsker en krem med litt mindre lukt og lit mer fukt. Har tørr hud med mye urenheter, er snart 30 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skin smoothing cream er ganske fet, god på vinteren. intensive moisture balance er min favoritt hele året:)

Skrevet

Selv bruker jeg Skin smoothing cream og er fornøyd med den. Er 42 år og har det man kaller en blandingshud. Kremen gjør vel ikke underverker, men jeg synes at jeg har unngått tørr hud etter at jeg begynte med denne kremen. Bruker også en rensemelk som heter Ultracalming cleaner. Den er mild og jeg føler at den "roer" huden litt. Anbefaler deg å lese om Dermalogica-produkter på denne siden - alt står på norsk så her kan du finne frem til hva som passer din hud best.

Kan nevne at jeg til å begynne med kjøpte produkter til fet hud - bl.a. active moist - men det fikk jeg beskjed om fra en hudpleier at jeg ikke skulle bruke, disse produktene passet visst bedre for kvisete ungdomshud + menn. Så jeg har rimelige mange utgaver med rensemelk, kremer, lotions + + til overs i hyllene her da.... Bomkjøp av Dermalogica er dyrt så det er lurt å vite litt på forhånd hva man skal ha. Du kan jo evt. prøve et av disse kit-ene de har - små reisesett, men flaskene er store nok til å prøve dem over litt tid.

Gjest Deception
Skrevet
skin smoothing cream er ganske fet, god på vinteren. intensive moisture balance er min favoritt hele året:)

Men IMB inneholder mer fett enn SSC, selv om SSC har en tykkere konsistens. Jeg liker også IMB, men jeg har knusktørr hud.

Skrevet

Active moist er for tørr hud. Jeg fikk anbefalt den og jeg har tørr hud med noe urenheter. Jeg synes den funker veldig bra.

Gjest Deception
Skrevet
Active moist er for tørr hud. Jeg fikk anbefalt den og jeg har tørr hud med noe urenheter. Jeg synes den funker veldig bra.

Nei, Active Moist er fettfri, og for fet/blandet hud som trenger fuktighet, men ikke fett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...