Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke mascara fra Lancome gir lengde og buede vipper fra Lancome i vannfast utgave. Var i parfymeri i dag å kikket, fant bare den L`exstreeme, men den synes jeg ikke gir så mye lengde.

Hvilke i vannfaste fra Lancome liker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilke mascara fra Lancome gir lengde og buede vipper fra Lancome i vannfast utgave. Var i parfymeri i dag å kikket, fant bare den L`exstreeme, men den synes jeg ikke gir så mye lengde.

Ikke god erfaring med vannfast fra Lancomè,var veeeeeldig vanskelig å fjerne

Skrevet

Jeg leter etter Flextencils i vannfast. Noen som vet om den har gått ut i norske parfymerier?

Var innom fem parfymerier i dag, ingen hadde den.

Skrevet

Jeg liker ikke vannfaste mascaraer uansett merke. Jeg bruker Lancome Amplisils, veldig fornøyd med den. Har prøvd Amplisils i vannfast, mareritt å få av. Hvorfor må du ha vannfast?

Skrevet
Jeg liker ikke vannfaste mascaraer uansett merke. Jeg bruker Lancome Amplisils, veldig fornøyd med den. Har prøvd Amplisils i vannfast, mareritt å få av. Hvorfor må du ha vannfast?

For ikke å se ut som en panda i snøværet kanskje? Jeg klarer hvertfall ikke gå med ikke-vannfast uten å forseiling på vippene etterpå, og da bruker jeg heller vannfast. Lar sminkefjerneren sitte på mens jeg er i dusjen, så går den så lett av etterpå så.

Skrevet

Jeg bruker ikke vannfast til daglig, men jeg vil ha vannfast til å bruke når det er veldig grisete vær ute, for å ha når jeg er i offentlig svømmehall, å til fest.

Å jeg vil ha en fra Lancome som gir lengde, men liker ikke L`exstreeme så godt, så derfor leter jeg eller flextencils i vannfast.

Skrevet
For ikke å se ut som en panda i snøværet kanskje?

Har i grunn aldri sett ut som noen panda i snøværet selv uten vannfast. Noen mascaraer er veldig vannavstøtende og tåler litt vær.

Skrevet
Jeg bruker ikke vannfast til daglig, men jeg vil ha vannfast til å bruke når det er veldig grisete vær ute, for å ha når jeg er i offentlig svømmehall, å til fest.

Å jeg vil ha en fra Lancome som gir lengde, men liker ikke L`exstreeme så godt, så derfor leter jeg eller flextencils i vannfast.

Jeg ser de har flextencils i vannfast på www.strawberrynet.com, men de har den kun i brun. Vet ikke om det er fordi sort er utsolgt eller om det er fordi de kun fører brunt, men du kunne evnt sende en mail? Har veldig god erfaring med å handle fra strawberry :)

Skrevet

Virutorose-eller hvordan det skrives, er god på lengde og bøy. Men tror ikke at den finnes i vannfast enda?

Skrevet

Jeg liker Lancome hypnose, men vet ikke om den finnes i vannfast.

Om du vil ha en god mascara for lengde anbefaler jeg diorshow iconic. Den er ikke vannfast, men synes den er veldig vanskelig å fjerne med vanlig sminkefjerner. Og den holder bra i snøvær. :)

Skrevet
Jeg liker Lancome hypnose, men vet ikke om den finnes i vannfast.

Om du vil ha en god mascara for lengde anbefaler jeg diorshow iconic. Den er ikke vannfast, men synes den er veldig vanskelig å fjerne med vanlig sminkefjerner. Og den holder bra i snøvær. :)

Hypnose finnes i vannfast :O) Jeg bruker den nå. Har ønsket meg Iconic til jul. Syns den er så dyr :P

Skrevet

Jeg kjøper den på innlands-taxfreen på Gardermoen jeg. Eller får andre til å kjøpe for meg om de skal ut å reise :)

Skrevet

Diorshow iocnic anbefales! Sitter som f.. og gir laaange vipper :-)

Gjest Gjest_Malina_*
Skrevet

Om du skal prøve et annet merke, vil jeg anbefale Kanebo sin.

Skrevet

Jeg elsker Virtouse :)

Aner ikke om den finnes i vannfast, for det liker jeg ikke. Har aldri opplevd at den flyter utover heller, med mindre jeg gråter massivt ;)

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Anfebaler Chanel son vannfaste på det varmeste! den er rett og slett fantisktisk god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...