Aurela Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Hei! Vet dere om noen fotobutikker der jeg kan lage en kalender hjemme og dra til butikken og få printet ut kalenderen i løpet av noen dager. Altså sånn at man slipper postgang og andre ting som går trengt i julen.. Fort er stikkordet her :gjeiper: Vet bare når jeg skulle lage fotobok på japanfoto lagde de den i tyskland. Vet noen om de lager kalenderene i butikkene?
Gjest Arran Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 På elitefoto.no kan du lage kalenderen hjemme og hente den ut i butikk.
Aurela Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 På elitefoto.no kan du lage kalenderen hjemme og hente den ut i butikk. Men vet du om de produseres i butikkene/norge eller om de produseres i utlandet? Kanskje for mye å forlange at du skal vite :gjeiper:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 både fotoknutsen og elite produserer ganske kjapt. Gå inn på sidene og sjekk. Tror fristen var i går. Jeg bestilte i forrige uke, og venter å få hentet den i løpet av uken. Du velger hvilket utsalg du henter den i.
venus_ Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Jeg var på elite foto i dag, fikk vite at leveringstiden på fotobok nå i desember er 2-7 dager(om du henter i butikk). Er sikkert det samme på kalender.
MissStiles Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Det går også ann å lage en selv. Bare kjøp en kalender og lim inn bilder. Det gjør jeg. Da har du lagd den seg og kan pynte litt på med ark, farger og diverse annet.
Aurela Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2008 Jeg lagde en selv Ble til at jeg også lagde en selv. Ble ferdig kl 22 lille julaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå