Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #1 Del Skrevet 15. desember 2008 Føler at de ikke liker meg.Hva gjør jeg? Synes at de alltid opptrer så surt ovenfor meg.Avvisende på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. desember 2008 #2 Del Skrevet 15. desember 2008 Føler at de ikke liker meg.Hva gjør jeg? Synes at de alltid opptrer så surt ovenfor meg.Avvisende på en måte. Har du et godt forhold til deg selv? Mange ganger gir man uvisst "back off" signaler, noen ganger kan man virke desperat uten at man i det hele tatt mener det. Kort fortalt så kan kroppsspråket tale i negativ retning. Men hvis du har et godt forhold til deg selv og har en normal hygiene, så syns jeg ikke du skal tenke for mye på hva andre syns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror ikke jeg virker despo heller.Prøver meg ikke.Allikevel så oppfører mange gutter/menn seg som om de avskyr meg.Ler og flirer når jeg går forbi,men er sure mot meg dersom jeg snakker med dem uansett sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #4 Del Skrevet 15. desember 2008 Er forresten en voksen kvinne i 30 årene og ingen ung jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. desember 2008 #5 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror ikke jeg virker despo heller.Prøver meg ikke.Allikevel så oppfører mange gutter/menn seg som om de avskyr meg.Ler og flirer når jeg går forbi,men er sure mot meg dersom jeg snakker med dem uansett sammenheng. Høres jo veldig rart ut at de er sure på deg bare du prater med dem? Er dette uansett sammenheng, jobb, på butikken, osv osv, er det noen bestemte, eller er det "alle"? Gjelder det bare menn og ikke damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #6 Del Skrevet 15. desember 2008 Selvfølgelig er de ikke sure på deg om du ikke har gitt dem grunn til det. Våkne litt opp og få litt selvfølelse her nå, damen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. desember 2008 #7 Del Skrevet 15. desember 2008 Selvfølgelig er de ikke sure på deg om du ikke har gitt dem grunn til det. Våkne litt opp og få litt selvfølelse her nå, damen! Nei det tror ikke jeg heller. Jeg hadde ekstremt lavt selvbilde og fikk for meg at alle hadde noe imot meg. Man kan innbille seg de utroligste ting når man ikke har det bra med seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Del Skrevet 17. desember 2008 Menn er annerledes enn kvinner. Menn tenker ikke så mye på hvordan de snakker og hvordan kroppsspråket deres virker på andre. Det er ikke sikkert de er sure, det kan hende de bare er alvorlige, eller tenker mens de snakker. Ikke ta alt personlig. Husk også at hvis du smiler litt er det enklere å snakke med menn. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå