Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Føler at de ikke liker meg.Hva gjør jeg?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jeg postet vist i feil forum.Burde ha ligget på samliv og relasjoner eller singelforumet.
Gjest cybergirl Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Føler at de ikke liker meg.Hva gjør jeg? tror du ville blitt positivt overrasket dersom du bare hadde tatt kontakt og vært åpen overfor menn, det er ikke så mye som skal til for å få bekreftelse på at de liker deg ser du. Smil og flørt litt så er du godt i gang.
Eskild Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 (endret) Selvtillit har faktisk utrolig mye å si. Har du god selvtillit er det akkurat som det "stråler" ut av deg, og det merker andre - særlig det motsatte kjønn. For selvtillit er veldig attraktivt. Og det beste er at dette er noe du kan trene opp. Det virker kanskje ikke alltid slik - men det er også veldig mange gutter som er sjenerte. Jeg er sikker på at du er en veldig pen jente - men gutta tør ikke å prøve seg, fordi de føler at de har ikke sjangs. :gjeiper: Hvis du har selvtillit nok til å være den som tar initiativet, vil dette garantert gjøre enormt inntrykk på den du kontakter. Gutter elsker at jenter viser interesse for dem. Prøv å bare "kast deg ut i det"! Våg å ta kontakt! Det verste som kan skje er at du får avslag, og det er slett ikke så ille. Og en som ikke vil være med deg, for den du er, er i hvert fall ikke noe å bry seg om. Det er NÅ du lever! Benytt sjansen til å leve livet og sjekke opp de du vil Endret 19. desember 2008 av Eskild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå