Gå til innhold

hmm hva er galt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet

jeg lurer så før var alt kjempe fint vi hadde sex opptil flere ganger om dagen og vi var kjempe fornøyde. Nå derimot er det ikke noe spesielt lenger, virker som vi bare gjør det for det er så lenge siden sist.

Vi har fått to barn sammen, de er 2,5 år og 2,5 måneder. Så det kan jo selvsagt ha noe med det og gjøre.

Men det som er er at de sjeldene gangene vi har sex er det kjempe godt og vi nyter hvert sekund.

Hva kan jeg gjøre for at ting skal bli bedre?

Det værste av alt er at etter siste fødsel blir jeg nesten ikke våt da samboeren min og jeg koser sammen så nå må jeg begynne med glidekrem noe jeg aldri har hatt bruk for før.

ganske fortvilet situasjon :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Det siste først. Det er jo bare to og en halv måned siden du fødte. En fødsel er en kjempebelastning på kroppen, og du har en liten en fra før også. Det er ikke så rart at du kanskje ikke blir like våt eller tenner like lett.

Det du kan gjøre for at dere skal ha sex litt oftere er jo å legge opp til det da. ta intitiativet selv, ikke vent på at han skal gjøre det.

Smyg deg innpå ham bakfra mens han vasker opp - for det gjør han vel? Småbit ham i øreflippen og stryk ham over rumpa... f.eks.

Eller smyg deg inn i dusjen til ham...

bruk fantasien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke litt glidemiddel burde da ikke være noe problem.

Litt hjelpemidler fra kondomeriet er kansje akkurat det dere trenger.

Har akkurat investert i en dildo m/vibrasjon, og vi har mye gøy for tiden.

Å eksperimentere med seksualiteten etter noen år kan vise seg å være en stort og fint steg i forholdet.

Og man må ikke gå rundt å tro at *nå har vi vært ilag så lenge, at alt kan gå på vane* . Man forandrer seg hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste av alt er at etter siste fødsel blir jeg nesten ikke våt da samboeren min og jeg koser sammen så nå må jeg begynne med glidekrem noe jeg aldri har hatt bruk for før.

ganske fortvilet situasjon :cry:

Dette tror jeg fikser seg selv etter noen uker til. Samboeren min hadde det på samme måte de første gangene etter fødselen, men etter ca 3mnd var alt som normalt igjen :D

NS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...