Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Hei! Jeg har nettopp bestillt en prøvepakke fra EM (3 foundations/puddergreier, 1 blush og 1 concelear). Og nå trenger jeg hjelp til å finne en god sminkekost. Stemmer det at body shop sine koster er gode? Evt andre gode merker? Og holder det med èn type kost, eller må jeg ha èn til hvert produkt? Er helt blank i mineralsmineverdenen, så trenger hjelp! ;D Takk for svar:)
Kihn Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Du kan ikke bruke noen av TBS sine børster til mineralsminke, i alle fall ikke foundation. Jeg har EM-foundation, og har prøvd både deres egne børster og ID sin Handy Buki, men jeg syns den som dekker mest faktisk er Isadoras mineralkabuki, dog er den litt hard, så lurt å prøve den først. Til blush kan du bruke en vanlig blush brush (bor du i Oslo har Kicks egne børster som jeg syns er supre).
Hilde Christina Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 ^ Det stemmer jo ikke, TBS har jo kommer med mineramakeup og koster... Jeg synes IDs koster er de desidert beste. Dyre men fåes billigere på eBay. Er mest fan av Handy Buki kosten deres. Du burde uansett skaffe deg en kost som er ment til mineralmakeup, ikke en tilfeldig kost på H&M. Kjenner mange som ikke har likt mineralmakeup fordi de har brukt feil verktøy.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Ja jeg bor i Oslo-området, så kan jo ta meg en tur innom Kicks og se. Er det forskjellige type koster innenfor mineralsminke? Hvilke av kicks sine er best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå