Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skal like dette eller ikke.

Vi er inne i vår første periode som prøvere. Jeg hadde EL på fredag og det ble en god del :humpe: rundt det.

Nå sitter jeg med ganske vondt i magen. Begynte på lørdag og har egentlig bare blitt verre. Vi kom tilbake fra ferie i østen på mandag, og jeg var ikke veldig plaget med feriemage på turen, og merket ikke noe etter jeg kom hjem og frem til lørdag.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke helt om jeg skal like dette eller ikke.

Vi er inne i vår første periode som prøvere. Jeg hadde EL på fredag og det ble en god del :humpe: rundt det.

Nå sitter jeg med ganske vondt i magen. Begynte på lørdag og har egentlig bare blitt verre. Vi kom tilbake fra ferie i østen på mandag, og jeg var ikke veldig plaget med feriemage på turen, og merket ikke noe etter jeg kom hjem og frem til lørdag.

Noen med erfaring?

Mark

Skrevet

Jeg bare slenger ut min tanke her: Jeg tviler på at du merker en graviditet etter så kort tid. Men det er jo også for lang tid til at det kan være matforgiftning, den burde ha kommet tidligere i uka. Selv om det er dumt slengt ut, så er kanskje ikke Gjest som skriver "mark", så mye på bærtur. Det KAN være noe verre enn matforgiftning. Men det kan også være at du er litt nervøs på dette barnet dere prøve å lage, at det er litt sommerfugler, "kan jeg ha blitt gravid nå?".

Gjest Gjest_Tuppa_*
Skrevet

Hadde også vondt i et par dager rundt EL tid, husker ikke om det var 2 eller 3. Men var ganske oppblåst og trodde det var magetrøbbel. Så 14-15 dager senere fikk jeg mens. Så var sikkert det da. Begynte på pillen igjen for orka ikke "magetrøbbelen" mer, eller helt enda før jeg skal begynne å prøve kanskje neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...