Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå funnet ut at Nivea kan jeg ikke ha pga for mye mineral oljer, og ja- de kremene gjør huden fetere,desverre.

Har nå sett over mange sider med anbefalinger for kombinert hud,men de aller aller fleste har veldig tørr hud i kinnene og fet i t-zonen.

Noen som har en god anbefaling til dagkrem som er normal i huden,som blir lett fet i t-zonen? Får veldig sjeldent kviser. Men trenger en krem som er fetere om vinteren nå, siden blitt litt tørr på nesen, får ikke dette vekk.

Bruker fuktmasker og lignende

Har nå prøvd Dermalogica active moisture, liker denne veldig godt. Trenger noe fetere. Brukte også The Body shop sin aloe vera krem men tok for lang tid før den ble normal igjen

Tenker på merker som Declèor, Dermalogica, Clinique, MD, Guinot +++

måå ha en snart så kom med anbefalinger av det dere har prøvd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har nå funnet ut at Nivea kan jeg ikke ha pga for mye mineral oljer, og ja- de kremene gjør huden fetere,desverre.

Har nå sett over mange sider med anbefalinger for kombinert hud,men de aller aller fleste har veldig tørr hud i kinnene og fet i t-zonen.

Noen som har en god anbefaling til dagkrem som er normal i huden,som blir lett fet i t-zonen? Får veldig sjeldent kviser. Men trenger en krem som er fetere om vinteren nå, siden blitt litt tørr på nesen, får ikke dette vekk.

Bruker fuktmasker og lignende

Har nå prøvd Dermalogica active moisture, liker denne veldig godt. Trenger noe fetere. Brukte også The Body shop sin aloe vera krem men tok for lang tid før den ble normal igjen

Tenker på merker som Declèor, Dermalogica, Clinique, MD, Guinot +++

måå ha en snart så kom med anbefalinger av det dere har prøvd:)

ingen? :sukk:

Skrevet

Jeg har fått bort min tørre vinterhud ved å begynne med nattkrem. Bruker decleor soin du soir også bruker jeg dermalogica active moist på dagen. Funker veldig fint for meg :)

Skrevet

Hvis du likte Dermalogicas active moist men trenger noe litt fetere kan du jo prøve Dermalogica skin smoothing cream. Den er fyldigere og fetere i konsistensen.

Skrevet

Min favoritt er Vichy Normaderm Anti-Imperfections (eller noe sånt...) - kjempegod til min hud! Jeg har ganske normal hud med litt fet t-sone og lite kviser. Kremen matter ned og gir huden fuktighet :rødme:

Skrevet
Min favoritt er Vichy Normaderm Anti-Imperfections (eller noe sånt...) - kjempegod til min hud! Jeg har ganske normal hud med litt fet t-sone og lite kviser. Kremen matter ned og gir huden fuktighet :rødme:

takk for gode svar alle sammen:)

Har nå kjøpt en krem som jeg fikk anbefalt:)

Skrevet
takk for gode svar alle sammen:)

Har nå kjøpt en krem som jeg fikk anbefalt:)

Skulle gjerne visst om det finnes en enda bedre ansiktskrem enn Normaderm - alltid på utkikk! Hva heter den du kjøpte? Er den god? :)

Skrevet
Skulle gjerne visst om det finnes en enda bedre ansiktskrem enn Normaderm - alltid på utkikk! Hva heter den du kjøpte? Er den god? :)

Alt du finner i hudpleiesalong er bedre enn Normaderm. Hudpleie bør ikke kjøpes på apotek.

Skrevet

sier meg enig med tante fiolett!

Skrevet
Alt du finner i hudpleiesalong er bedre enn Normaderm. Hudpleie bør ikke kjøpes på apotek.

For en del kan det stemme, ja. Men for folk med helt "grei" hud går det fint med krem fra apoteket. Så lenge man er fornøyd kan man bruke spenol for min del :)

Skrevet (endret)
For en del kan det stemme, ja. Men for folk med helt "grei" hud går det fint med krem fra apoteket. Så lenge man er fornøyd kan man bruke spenol for min del :)

Måtte ha nattkremen til dagkrem for ekstra fukt,kjøpte samme serie og er ikke tørr nesten etter første gang jeg har brukt den! Veldig god,og demper den røde huden min.har prøvd kremer på apotektet jeg før,og er fornøyd med Vichy selv:)

orket ikke å vente på en ny krem i posten bare....tror jeg skal kjøpe en uten så mye mineral oljer neste gang.

Endret av mari4ever
Skrevet

Selvfølgelig er de fine for de det som egentlig ikke trenger særlig hudpleie. Men ingrediensene i apotek-kremer generelt er ikke bra. Og om man trenger hudpleie bør man kjøpe ordentlig hudpleie. Jeg er glad jeg fant ut at det bare var et par hundrelapper ekstra som skulle til for at jeg skulle få fin hud.

Skrevet
Selvfølgelig er de fine for de det som egentlig ikke trenger særlig hudpleie. Men ingrediensene i apotek-kremer generelt er ikke bra. Og om man trenger hudpleie bør man kjøpe ordentlig hudpleie. Jeg er glad jeg fant ut at det bare var et par hundrelapper ekstra som skulle til for at jeg skulle få fin hud.

Har man problemhud er det selvfølgelig best med skikkelige kremer. Så bra at huden din ble fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...