Gjest Gjest_randi_* Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 datteren min på 3 år har vorter under øye sitt.kan ikke skjønne hva annet det kan være. de er fargeløs og kanskje 3 mm i omkrets. hun har to under å ei på selve øyelokket. hva er den beste måten å fjerne disse på? hva kommer det av? de andre barna mine har ikke dette. er det "starten" på føflekker? jeg hørte noen sa det.hmm... blir glad for alle svar
Gjest ts Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 jeg har ikke vært til legen med henne.burde jeg det ?
Piper Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Jeg ville tatt kontakt med legen, så får legen bestemme hva dere skal gjøre. Den vanligste metoden er vel å fryse de, om det er vorter. Og vorter er ikke føflekker
Jade Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Kan det være molusker? Sønnen vår hadde det rundt øyet sitt. Det var små klumper som lignet litt på vorter (bare at huden over var hel). Vi gikk på helsekost-forretning og kjøpte Remasan (kapsler vi åpnet og blandet med drikke). Etter en stund (husker ikke hvor lenge), så var moluskene borte permanent. Og han hadde en vorte på foten, og den forsvant også
camilla* Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Hadde tatt henne med til legen og fått hans vurdering.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Jeg synes nå det er mer naturlig å rådføre seg med en lege hva gjelder fjerning av utvekster rundt øyet på et barn enn tilfeldige mennesker på nett. MEN, jeg har et barn som gikk med mollusker i halvannet år og fikk beskjed av legen flere ganger at det er en virusinfeksjon i huden og ingenting hjelper, det må gå over av seg selv. Inotyol gjorde susen, reseptfritt på apoteket. Likevl ikke sikkert jeg hadde smurt det i øye-området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå