Gå til innhold

2500 for hår og makeup

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Elna_*
Skrevet

Hva syns dere? Er det rundt det det pleier å koste? Vil liksom ikke takke ja til det hvis det blir sett på som veldig dyrt, men samtidig, man får vel kanskje det man betaler for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 3000,- får håroppsett og makeup + prøvetime. Evt. klipp og farging på prøvetimen kommer i tillegg. Dette er i Bergen. Jeg har ikke sjekket om det er noe billigere andre steder.

Skrevet

Jeg betalte rundt 2500,- for alt! Tror det er veldig greit egentlig, der jeg bestilte først var det mye dyrere!

Skrevet

Jeg betalte 1500 til frisør inkl prøvetime. Måtte kjøpe løshår jeg skulle bruke i tillegg da.

Betalte 800 for make-up hos make-up artist.

Jeg ville ikke bli sminket hos frisøren, de hadde kun 1 farge skala, uavhengig om det var den rette for meg. Dessuten brukte de hm sminke, og den vet jeg ikke sitter på meg. Har prøvd øyenskygger osv før. Så jeg syns det var flott å bli sminket av make-up artist som plukket ut farger etter hva som passet MEG. Og brukte produkter som satt heele dagen;-)

Gjest Gjest_Elna_*
Skrevet
Jeg betalte 1500 til frisør inkl prøvetime. Måtte kjøpe løshår jeg skulle bruke i tillegg da.

Betalte 800 for make-up hos make-up artist.

Jeg ville ikke bli sminket hos frisøren, de hadde kun 1 farge skala, uavhengig om det var den rette for meg. Dessuten brukte de hm sminke, og den vet jeg ikke sitter på meg. Har prøvd øyenskygger osv før. Så jeg syns det var flott å bli sminket av make-up artist som plukket ut farger etter hva som passet MEG. Og brukte produkter som satt heele dagen;-)

Hun jeg skal bruke er både frisør og utdannet makeup artist så jeg regner med at hun vet hva hun gjør :)

Tusen takk for svar!

Skrevet
Hun jeg skal bruke er både frisør og utdannet makeup artist så jeg regner med at hun vet hva hun gjør :)

Tusen takk for svar!

Da regner jeg med det blir topp :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...