Gå til innhold

Spm ang bryllupskake og bukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sa dere når dere bestilte dette? Hadde dere sett dere ut på forhånd hva dere ville ha? Tok dere med bilde av det dere så for dere? Eller bare beskrivelse? Eller lot dere de i butikken komme med forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bestilt enda, men kommer til aa ta med bilde av bryllupskaka, er ganske bestemt paa hva vi skal ha der.

Naar det gjelder buketten saa vet jeg saann ca hva jeg vil ha (farger, type blomster, form), men tar imot forslag :)

Skrevet

Jeg har det helt omvendt av hva Chimamanda har. Jeg har bilde av bukett, jeg vil ha den akkurat sånn, mens kaken er det hipp som happ med egentlig. Tar den billigste... :fnise:

Skrevet

Jeg har laget en del bryllupskaker oppigjennom.

Noen kommer med ønsker, og da er det veldig stor forskjell på konditoriene om de lager etter ønsker eller om de bare bruker den vanlige formen på kaken.

Noen ønsker bli fort ferdi med kaken, mens andre tar seg god tid og prøver å innfri brudeparets ønsker. Det har mye å si!

Gå rundt å forhør deg. Prøv gjerne på et lite konditori. Husk at ofte får man det man betaler for!!

Nå snakker jeg av erfaing, altså. :)

Blomster vet jeg ikke :sjenert:

Skrevet

Jobber som konditor til dagen og der hvor eg jobber har vi eit album med bryllupskaker som går an å sjå i,men som regel har bruden ganske god ide om hvordan ho vil ha kaken. For vår del er vi ganske åpne og tar utfordringer på strak arm! Kjekt å bryne seg på nye ting. Gå inn på eit lite konditori og sei at du er usikker på kva du vil ha så kommer dei nok me masse forslag skal du sjå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...