Gå til innhold

smoking til mannen og undertøu til meg...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørsmål 1: Min tilkommende skal ha på seg smoking i bryllupet, og den skal vi helst kjøpe i Oslo. Hvor lønner det seg å gå? Vi vil ha kvalitet og kan betale litt for den, men ikke alt for mye da...

Spørsmål 2: Jeg må ha stroppeløs BH eller korsett til kjolen min (som jeg får sydd) Har noen tips om hvor jeg bør gå? Jeg har travet rundt i hele Oslo føler jeg - men jeg kjenner jo ikke til de bortgjemte hyggelige butikkene. Har de undertøy på brudesalongene? og hvor mye må jeg eventuelt gi for stroppeløs BH eller korsett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet ikke om plasser i oslo du kan se, heller ikke ang smoking, men på brudesalongen hvor jeg kjøpte kjolen min kjøpte jeg også korsett.

Den satt helt perfekt og var kjempeflott.

http://www.brashop.com/carnival/car313.htm

Regner med de fører den på flere brudebutikker og på nett.

Skrevet

Vi travet først rundt i alle butikker som har smoking, og ingen satt som de skulle og enkelte var altfor dyre.. Så fikk vi tips om å bruke en "god gammeldags" herreforretning, Ødegaard. Denne forretningen har Frislid smokinger og de er virkelig flotte, god service av selgere som kan det! Finnes to forretninger så vidt jeg vet, en på Liertoppen og en i Drammen. Det er virkelig verdt kjøreturen.

Jeg kjøpte flott torselett i Christiane Brudesalong i Vika, den satt pent og holder formen når du sitter. Veldig viktig at det ikke er stretch mellom spilene!

Håper dette kan hjelpe deg!!

Skrevet

Hei September. Tusen takk for svar. Jeg fant forresten fint undertøy i går på Oslo undertøimagasin. Det var en fin butikk. Jeg fikk god hjelp. Vi forsøker Ødegaard, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...