Gjest nextlife Skrevet 15. desember 2008 #61 Del Skrevet 15. desember 2008 Elastica skrev: Pulestrømpe: Sånne strømper som Stockinglover liker så godt. Jeg skulle til å foreslå kondom Pulestrømpe på pulepølsa, lizzm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. desember 2008 #62 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) O-Ren Ishii skrev: Pulesild? Dette burde page vite. Jfr. historien jeg tror jeg har gjengitt tidligere om ett stykk Led Zeppelin på turné og ett stykk groupie backstage. (Men det var visst ikke sild, det var en red snapper.) Ørk. Endret 15. desember 2008 av Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 15. desember 2008 #63 Del Skrevet 15. desember 2008 Me like. Denne må jeg vise til Mr Darcy når han dukker opp. Puletradisjoner da? Sånt man gjerne vil ha litt variasjon fra selv om man liker det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #64 Del Skrevet 15. desember 2008 Elastica skrev: Puleribbe: :klø: (Litt usikker der, men kanskje Page har noen forslag?) Elastica skrev: Forresten det må være sånn ribbevegg som man har på soverommet som man kan gjøre gymnastikkøvelser i. Jeg synes forslaget ditt er adekvat, Elastica. Eller...er adekvat egentlig et ord som bør brukes her inne i det hele tatt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. desember 2008 #65 Del Skrevet 15. desember 2008 Faerie skrev: Me like. Denne må jeg vise til Mr Darcy når han dukker opp. Puletradisjoner da? Sånt man gjerne vil ha litt variasjon fra selv om man liker det godt? Mener du pulebesøk og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. desember 2008 #66 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Pulekalender : For å merke av når det er tid for pulings, slik at man ikke glemmer det Endret 15. desember 2008 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 15. desember 2008 #67 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja, og puleservise? Var pulebukk nevnt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. desember 2008 #68 Del Skrevet 15. desember 2008 Pulekurv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. desember 2008 #69 Del Skrevet 15. desember 2008 Og i rompulen så er vi pulebukker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. desember 2008 #70 Del Skrevet 15. desember 2008 Pulegris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. desember 2008 #71 Del Skrevet 15. desember 2008 Vi trenger en undersøkelse om hvilken pulesang som er den enkeltes favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. desember 2008 #72 Del Skrevet 15. desember 2008 Puleavslutning, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. desember 2008 #73 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg er mest imponert over hvor mange som leser her inne, jeg. Pulefergo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 15. desember 2008 #74 Del Skrevet 15. desember 2008 Fresi skrev: Vi trenger en undersøkelse om hvilken pulesang som er den enkeltes favoritt. Ó pul med din gledje her ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. desember 2008 #75 Del Skrevet 15. desember 2008 Fresi skrev: Vi trenger en undersøkelse om hvilken pulesang som er den enkeltes favoritt. Min er " Jeg er så glad hver pulekveld" Himmel, jeg kjenner jeg har det barnslig artig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. desember 2008 #76 Del Skrevet 15. desember 2008 Pulekonkurranse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #77 Del Skrevet 15. desember 2008 pøbelsara skrev: *ulekonsert, *ulekonfekt og *uleskinke. Og *ulegratiale. Jeg bruker *** for å skape litt raffinert spenning, lzzm. Pulekonsert Pulekonfekt: Bare litt forsiktig småpuling til kaffe'n Puleskinke: når mannen liker å klaske litt under akten Pulegratiale: se innlegg #22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 15. desember 2008 #78 Del Skrevet 15. desember 2008 pøbelsara skrev: Pulefergo. *får veldig ekle bilder i hodet* Vill forlystelse blant store vommer, på skjærende sunnmørsk. *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #79 Del Skrevet 15. desember 2008 Fresi skrev: Puleskum da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. desember 2008 #80 Del Skrevet 15. desember 2008 Pulekveldsvisa er en klar favoritt. Og Glade pul, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg