Gjest Page Skrevet 2. januar 2009 #381 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nyttår, morsomme, kloke, men dessverre også pinglepage. Jeg bidrar med alt det barskepulveret jeg har tilovers, og håper at det er nok til å forandre deg til Page uten frykt og daddel i 2009. mvh pøbelsara Godt nyttår til deg også, pøbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 2. januar 2009 #382 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nyttår, morsomme, kloke, men dessverre også pinglepage. Jeg bidrar med alt det barskepulveret jeg har tilovers, og håper at det er nok til å forandre deg til Page uten frykt og daddel i 2009. mvh pøbelsara Det er litt godt å se at det er flere som er pinglete når det kommer til slikt. Godt nyttår til deg Page! Du har bidratt til mange morsomme stunder i desember med denne boka. Sjelden har jeg hatt så mange latterutbrudd foran skjermen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 2. januar 2009 #383 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er litt godt å se at det er flere som er pinglete når det kommer til slikt. Godt nyttår til deg Page! Du har bidratt til mange morsomme stunder i desember med denne boka. Sjelden har jeg hatt så mange latterutbrudd foran skjermen! Nei, du er nok ikke alene... Godt nyttår, O-Ren Ishii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg