Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #21 Del Skrevet 15. desember 2008 Og så er jeg aldri så lite fornøyd med meg selv. *følge med* Og hjertelig velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #22 Del Skrevet 15. desember 2008 Og jeg fortsetter i det uendelige: Puleferie: menstruasjonsperioden Pulegratiale: ekstra langt forspill Pulepapir: orker ikke dusje sånn med en gang... Pulemiddag: forventninger om noe helt bestemt etter maten Puleselskap: swingersaften Pulekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 15. desember 2008 #23 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Endret 15. desember 2008 av Ambra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #24 Del Skrevet 15. desember 2008 Ho, ho, ho (med dyp nissestemme)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. desember 2008 #25 Del Skrevet 15. desember 2008 Så kult med pulekvad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #26 Del Skrevet 15. desember 2008 Pulebord: Ærlig talt, senga er kjedelig. Puleduk: det er den som ligger på pulebordet... Puledrink: inneholder spansk flue Pulebukk: Går rundt i nabolaget og synger pent for gjenytelser in natura Pulestress: Man er på byen, det er ti minutter til stengetid, og man har ennå ikke fått napp! Puleverksted: konsultasjon hos Gro Isachsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #27 Del Skrevet 15. desember 2008 Så kult med pulekvad. Ikke sant? Alle er selvsagt hjertelig velkommne til å bidra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. desember 2008 #28 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg ble så inspirert av Pøbelsaras oppramsing av aktuelle ord for puledagboka inne på Personlige meldinger. Analysering av ord er moro: Puleavslutning: orgasme - eller ikke. Innsaten avgjør. Pulenisse: kåt bygdetulling Pulepynt: sexy undertøy Pulegaver: nye påfunn til glede for partneren Puletre: trekant Pulelys: uortodoks bruk av lommelykt Pulestjerne: Jenna Jameson Pulekort: for tidlig sædavgang Jeg kjenner jeg kan holde det gående i det uendelige, men pliktene kaller. Ikke noe tvil om hvem eieren av denne boka er Veldig bra at du ga etter for presset, måtte det vare lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. desember 2008 #29 Del Skrevet 15. desember 2008 Jippihurra! Og takk og til Vera som iverksatte den veldig effektive masingen! Og og til Page for fin bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #30 Del Skrevet 15. desember 2008 Ikke noe tvil om hvem eieren av denne boka er Veldig bra at du ga etter for presset, måtte det vare lenge Hm, jeg kan jo risikere at dere går lei alt dette pulemaset mitt. Egentlig har jeg en liten mistanke om at dagbokmaset bunner i frykt for dårlig rykte pga tilgrising i egne dagbøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #31 Del Skrevet 15. desember 2008 Jippihurra! Og takk og til Vera som iverksatte den veldig effektive masingen! Og og til Page for fin bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #32 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Forresten: Pulemas: er det PMS-rammede koner blir innmari lei av Endret 15. desember 2008 av Page Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. desember 2008 #33 Del Skrevet 15. desember 2008 Puledagbok! Jeg ser frem til stadige oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 15. desember 2008 #34 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg er usikker på om denne utvidelsen av ordforrådet mitt gagner noen, men morsomt er det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 15. desember 2008 #35 Del Skrevet 15. desember 2008 Æsj! Nå ble jeg distrahert av disse Pulekvadene så jeg har lest her selv om jeg burde lese om HELT andre ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mella Skrevet 15. desember 2008 #36 Del Skrevet 15. desember 2008 Synes ikke noe om slike ukvemsord fra middeladrende damer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. desember 2008 #37 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg er usikker på om denne utvidelsen av ordforrådet mitt gagner noen, men morsomt er det hvertfall. Samme her! Jeg ler og ler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. desember 2008 #38 Del Skrevet 15. desember 2008 Mannen min har ledd godt av ordlistene dine, Page. Han har jo allerede avslørt seg som nokså barnslig. Selvom han er middelaldrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. desember 2008 #39 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvem sa noe om middelaldrende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. desember 2008 #40 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det flere som ler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg