Gå til innhold

Pulekvad

Gjest Kashmir

Anbefalte innlegg

Her var det stille... Kanskje ikke så rart - det er tross alt lille pulaften, og folk flest er vel opptatt med gjøremål deretter.

1. puledag: seksuell debut :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Page! Tenk at det ble 16 sider med *ulesnakk her inne, da! Imponerende!

God jul til deg og dine - og tusen takk for en morsom før*ulstid!!

Jule :klem: fra pøbelsara :nissekonekyss:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

Nå er endelig dagen her. God jul, page! :kose:

Hva skal vi forresten ta oss til nå? Ikke like mange morsomme ordspillmuligheter med påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åherregudjeglersåjeggriner. :skratte:

Jeg ser dere holder på å avslutte, men her hvor jeg bor har vi et uttrykk som kan forvrenges nå tilslutt. Værsågod:

Tillykke med pulen.

Og hva med den store pulegavebyttedagen?

Og 20. dags pul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, alle sammen, og takk for hyggelige pulehilsner! :)

Formen bedret seg på kvelden lille pulaften, og selve dagen ble ikke så verste. Mannen var grei og laget hele middagen, bortsett fra sausen, som jeg legger min prestisje i.

Vi har kost oss med deilig puleribbe, pulegavene falt i smak, og pulekakene er så godt som fortært.

Jeg fikk denne i pulegave fra mannen. Jeg mistenker at den var vel så mye til ham, men det er greit nok. I tilleg fikk jeg Doite jakke (den lyse helt til venstre), og den var i hvert fall ment kun for meg. Snill mann. :rødme:

Ellers var det nok datteren som vant gaveracet mtp antall i år også.

Men viktigs av alt; alle var enige om at det hadde vært en fin kveld! :tommelsmil:

Og hva gjør vi nå med puleboka? Sletter? Tar den fram og fniser av den igjen neste år?

Ingen tvil om at vi har hatt det morsomt her inne, i hvert fall. En deilig, barnslig adspredelse midt oppi ei tid som for mange kan være nokså stressende.

Ønsker dere alle sammen ei fin rompul! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det aller siste ønsket fikk jeg helt feil assosiasjoner av.. :fnise:

Jeg fikk også sånn lampe, av foreldrene mine. Har dere begynt å bruke den? Vil gjerne ha rapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...