pøbelsara Skrevet 21. desember 2008 #301 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg bestemmer meg for å være litt hjelpsom og barmhjertig overfor dem som kanskje ikke har alle versene inne. Det er tross alt jul. Dog mens pulenatten senker seg med trollskap og mystikk over puleglede, pulestas og puleromantikk lar vi pulesangen slutte, for de gamles pulekveld ble jo nettopp slik vi ventet: Det ble pul alikevel! Skjønn poesi! ...og det nest siste verset er jo av en slik kvalitet at jeg synes det også må deles. Stillhet senket seg i stuen, brutt av *ulerap og -stønn fra de *uleglade gamle og den *ulesendte sønn Men da fram på *ulebordet sattes *uledram og røyk gjorde gamlemor et hallingkast så sengehalmen føyk *ulerap og stønn!!! *barnslig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 21. desember 2008 #302 Del Skrevet 21. desember 2008 Hysterisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 21. desember 2008 #303 Del Skrevet 21. desember 2008 Skjønn poesi! ...og det nest siste verset er jo av en slik kvalitet at jeg synes det også må deles. Stillhet senket seg i stuen, brutt av *ulerap og -stønn fra de *uleglade gamle og den *ulesendte sønn Men da fram på *ulebordet sattes *uledram og røyk gjorde gamlemor et hallingkast så sengehalmen føyk *ulerap og stønn!!! *barnslig* Jeg dør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. desember 2008 #304 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg dør! Denne boken ruler, Page. Den bør definitivt bevares for ettertiden. Tenk deg når oldebarna dine tar frem boken i år 2085 og sier: "Det blir liksom ikke ordentlig jul uten oldemor Pages *ulebok. Det var dame med futt og fart, det." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 21. desember 2008 #305 Del Skrevet 21. desember 2008 Herregud! Dere er gærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 21. desember 2008 #306 Del Skrevet 21. desember 2008 Ok. Nytt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. desember 2008 #307 Del Skrevet 21. desember 2008 Herregud! Dere er gærne! Yup. You're right. :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 21. desember 2008 #308 Del Skrevet 21. desember 2008 Og det som er oppsiktsvekkende er at jeg bor i selveste pulebyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 21. desember 2008 #309 Del Skrevet 21. desember 2008 Denne boken ruler, Page. Den bør definitivt bevares for ettertiden. Tenk deg når oldebarna dine tar frem boken i år 2085 og sier: "Det blir liksom ikke ordentlig jul uten oldemor Pages *ulebok. Det var dame med futt og fart, det." Jeg er litt usikker på om jeg ønsker et sånt ettermele, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. desember 2008 #310 Del Skrevet 21. desember 2008 Og det som er oppsiktsvekkende er at jeg bor i selveste pulebyen! Jepp. Det vet vi jo. De tre rampeguttene kom vel ikke akkurat med storken, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 21. desember 2008 #311 Del Skrevet 21. desember 2008 Og det som er oppsiktsvekkende er at jeg bor i selveste pulebyen! Og du er...puledronninga...? *barnsligst av alle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. desember 2008 #312 Del Skrevet 21. desember 2008 Og det som er oppsiktsvekkende er at jeg bor i selveste pulebyen! Det forklarer jo i det minste alle barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 21. desember 2008 #313 Del Skrevet 21. desember 2008 Oj, er visst litt sent ute. Jeg regner med puleboka vil var helt til påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 21. desember 2008 #314 Del Skrevet 21. desember 2008 Det forklarer jo i det minste alle barna. I det huset tror jeg jaggu pulestaken er i bruk året rundt. I hvert fall står den til uti februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 21. desember 2008 #315 Del Skrevet 21. desember 2008 Oj, er visst litt sent ute. Jeg regner med puleboka vil var helt til påske? Jeg tviler på at den vil greie seg såpass lenge. Jeg kjenner at jeg er i ferd med å gå litt tom, lzm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. desember 2008 #316 Del Skrevet 21. desember 2008 I det huset tror jeg jaggu pulestaken er i bruk året rundt. I hvert fall står den til uti februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. desember 2008 #317 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg tviler på at den vil greie seg såpass lenge. Jeg kjenner at jeg er i ferd med å gå litt tom, lzm... Øy!! Vi andre er jo skikkelig på gli, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. desember 2008 #318 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg tviler på at den vil greie seg såpass lenge. Jeg kjenner at jeg er i ferd med å gå litt tom, lzm... Vi har jo allerede glemt hva som står på de første sidene, så det er bare å starte opp med å repetere. Pulerepetere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 21. desember 2008 #319 Del Skrevet 21. desember 2008 I det huset tror jeg jaggu pulestaken er i bruk året rundt. I hvert fall står den til uti februar! Nå dør jeg også snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 21. desember 2008 #320 Del Skrevet 21. desember 2008 Vi har jo allerede glemt hva som står på de første sidene, så det er bare å starte opp med å repetere. Pulerepetere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg