Gjest Page Skrevet 28. desember 2008 #361 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen er litt sent ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. desember 2008 #362 Del Skrevet 28. desember 2008 Og de skjønner ikke at pulekuler er 500 g silikonpupper. God bedring til dagbokas eier, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 28. desember 2008 #363 Del Skrevet 28. desember 2008 Uff, det aller siste ønsket fikk jeg helt feil assosiasjoner av.. Jeg fikk også sånn lampe, av foreldrene mine. Har dere begynt å bruke den? Vil gjerne ha rapport. Vi har prøvekjørt den, men diverse omstendigheter gjorde sitt til at forholdene ikke var optimale. Det kan du lese om inne hos D. Rapport kommer når den er ordentlig utprøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 28. desember 2008 #364 Del Skrevet 28. desember 2008 Og de skjønner ikke at pulekuler er 500 g silikonpupper. God bedring til dagbokas eier, forresten! Nemlig. Alternativt kjønnsvorter. Takk for god bedring-ønsker. Ble ferdig med en runde før jeg tok fatt på en ny i går kveld. Men jeg er da oppegående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 29. desember 2008 #365 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg trenger din ekspertise Page! I bloggen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 30. desember 2008 #366 Del Skrevet 30. desember 2008 IIIIIIK!!! Jeg driver og får kviser! De bare popper opp! Betyr det at jeg har ung hud, sånn at jeg egentlig bør være glad og takknemlig? Eller betyr det at jeg er hormonforstyrret? Eller kanskje bare forstyrret? Kviser på halsen er grunn god nok til at jeg drar fram graviditetstesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 30. desember 2008 #367 Del Skrevet 30. desember 2008 Kviser på halsen er grunn god nok til at jeg drar fram graviditetstesten Nånei, du. That's well taken care of. Ikke noe slendrian her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. desember 2008 #368 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nytt år, kjære Page! Du er ei flott og morsom dame - kanskje vi treffes i 2009? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 31. desember 2008 #369 Del Skrevet 31. desember 2008 Godt nytt år, kjære Page! Du er ei flott og morsom dame - kanskje vi treffes i 2009? Tusen takk, eilan! Hvem vet - kanskje jeg blir litt tøffere i 2009? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. desember 2008 #370 Del Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTTÅR PAGE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 1. januar 2009 #371 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er ikke for sent å ønske deg godt nytt år! Og samtidig sender jeg over litt barskestøv - klart du vil treffe oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eileen Skrevet 1. januar 2009 #372 Del Skrevet 1. januar 2009 Happy new! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 1. januar 2009 #373 Del Skrevet 1. januar 2009 Happy new! Godt nyttår til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 1. januar 2009 #374 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt pyttår, Page! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 1. januar 2009 #375 Del Skrevet 1. januar 2009 GODT NYTTÅR PAGE!!! Godt nyttår, Loffen! Det er ikke for sent å ønske deg godt nytt år! Og samtidig sender jeg over litt barskestøv - klart du vil treffe oss. Godt nyttår, Elastica! *Dusjer i barskestøv* Godt pyttår, Page! Godt nyttår, Arran! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GraGra Skrevet 1. januar 2009 #376 Del Skrevet 1. januar 2009 Er jeg for sent ute med min puletrefest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 1. januar 2009 #377 Del Skrevet 1. januar 2009 Er jeg for sent ute med min puletrefest? Pffft!! Pula varer jo helt til påske, gjør den ikke? Puletrefest: et lite kjedelig party som utvikler seg til en dampende og heidundrende trekant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GraGra Skrevet 2. januar 2009 #378 Del Skrevet 2. januar 2009 Pulenek- jomfru eller grell i senga. Pulesløyfe- ser for meg en med krøll på tissen. Puletrepynt- Trekant med kleskode. Mrk. glam. Puletreglitter- Eh... Puletreflagg- A small step for man, a giant step for mankind, sa de, og plasserte flagget i det neste ledige hull. Pulehjerte- Hjerte for aktiviteten. Pulekringle- http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/sex/te...tel/sjoestjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. januar 2009 #379 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Godt nyttår, morsomme, kloke, men dessverre også pinglepage. Jeg bidrar med alt det barskepulveret jeg har tilovers, og håper at det er nok til å forandre deg til Page uten frykt og daddel i 2009. mvh pøbelsara Endret 2. januar 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 2. januar 2009 #380 Del Skrevet 2. januar 2009 Pulenek- jomfru eller grell i senga. Pulesløyfe- ser for meg en med krøll på tissen. Puletrepynt- Trekant med kleskode. Mrk. glam. Puletreglitter- Eh... Puletreflagg- A small step for man, a giant step for mankind, sa de, og plasserte flagget i det neste ledige hull. Pulehjerte- Hjerte for aktiviteten. Pulekringle- http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/sex/te...tel/sjoestjerne OMG. Du er jo et naturtalent! Hvor var du i desember?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg