Gjest Page Skrevet 20. desember 2008 #221 Del Skrevet 20. desember 2008 Pulekuler: kjønnsvorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. desember 2008 #222 Del Skrevet 20. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. desember 2008 #223 Del Skrevet 20. desember 2008 Pulekuler: kjønnsvorter. Grønn og gru! Men hva er pulestjerner? Det du ser når det er et godt pul? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 20. desember 2008 #224 Del Skrevet 20. desember 2008 Hehehehe, denne var jo genial! Jeg hadde dette totalt på hjernen for et par år siden, og jeg klarte å legge egget ved å si pulebrus i offentlighet. Klarte det nesten ved barn tilstede også, men der klarte jeg å redde meg i siste tiendels sekund. Mine bidrag: Lillepulaften: kvelden for en kjappis Pulestake: Denne taler for seg selv (er ikke alle som sier adventsstake..) Pulerøkelse: Da puler man sånn at det ryker! Pulenek: Bimbo med lav iq som blir pult Er pulepakker nevnt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 20. desember 2008 #225 Del Skrevet 20. desember 2008 Grønn og gru! Men hva er pulestjerner? Det du ser når det er et godt pul? :klø: Det er de som figurerer i pulefilmene, det, vet du... Hehehehe, denne var jo genial! Jeg hadde dette totalt på hjernen for et par år siden, og jeg klarte å legge egget ved å si pulebrus i offentlighet. Klarte det nesten ved barn tilstede også, men der klarte jeg å redde meg i siste tiendels sekund. Mine bidrag: Lillepulaften: kvelden for en kjappis Pulestake: Denne taler for seg selv (er ikke alle som sier adventsstake..) Pulerøkelse: Da puler man sånn at det ryker! Pulenek: Bimbo med lav iq som blir pult Er pulepakker nevnt? Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 20. desember 2008 #226 Del Skrevet 20. desember 2008 Pulemix: bifil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. desember 2008 #227 Del Skrevet 20. desember 2008 Pulebrus: Et sus av forventning før pulen..? Pulemarsipan: He, heh... penisformet marsipan så klart Puleduk: Noe du legger på borde før du puler på det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 20. desember 2008 #228 Del Skrevet 20. desember 2008 Pulebrus: Et sus av forventning før pulen..? Pulemarsipan: He, heh... penisformet marsipan så klart Puleduk: Noe du legger på borde før du puler på det ... Dette har du talent for, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 20. desember 2008 #229 Del Skrevet 20. desember 2008 Puleklem: Det som kommer en stund før puleforberedelsene og selveste pulen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 20. desember 2008 #230 Del Skrevet 20. desember 2008 Pulefortellinger: lesernoveller i Cupido Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 20. desember 2008 #231 Del Skrevet 20. desember 2008 Plastpuletre: trekant for skjønnhetsopererte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 20. desember 2008 #232 Del Skrevet 20. desember 2008 Pulefortellinger: lesernoveller i Cupido Plastpuletre: trekant for skjønnhetsopererte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattpatruljen Skrevet 20. desember 2008 #233 Del Skrevet 20. desember 2008 Fantastisk tråd dette!! Er fersk her, men tillater meg å komme med følgende kommentar til #15 Pulelys: min første innskytelse var hodelykt.. For de som ikke har nattbordlampe Noen som har hørt om Puleturnus, Puletradisjoner, Puleandakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. desember 2008 #234 Del Skrevet 20. desember 2008 *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. desember 2008 #235 Del Skrevet 20. desember 2008 Oppi all denne muntre pulingen drister jeg meg til å spørre om dagbokinnehaveren har fått fatt i de nødvendige gardinene i dag? Altså ikke *ulegardinene, men de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 20. desember 2008 #236 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Puleakevitt: det man må ha når ølbrillene ikke fungerer tilstrekkelig. Endret 20. desember 2008 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 20. desember 2008 #237 Del Skrevet 20. desember 2008 Rompulsdrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 20. desember 2008 #238 Del Skrevet 20. desember 2008 Pulesnø? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 20. desember 2008 #239 Del Skrevet 20. desember 2008 Pulesnø? :klø: Pulesnø oppstår når man er så kald at friksjonen av pulingen lager snø! Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 20. desember 2008 #240 Del Skrevet 20. desember 2008 Fantastisk tråd dette!! Er fersk her, men tillater meg å komme med følgende kommentar til #15 Pulelys: min første innskytelse var hodelykt.. For de som ikke har nattbordlampe Noen som har hørt om Puleturnus, Puletradisjoner, Puleandakt? Kjekk innretning! Puleturnus: som med pulekalenderen må dette være et konsept for de strukturerte. Jeg kjenner noen som gjorde det hver søndag. Det kan man vel kalle en slags puleturnus? Jeg tror forresten ikke det er tilfeldig at de er skilt i dag... Puletradisjoner har Fearie analysert så fint i innlegg #63: Puletradisjoner da? Sånt man gjerne vil ha litt variasjon fra selv om man liker det godt? Puleandakt... Det må vel kanskje være noe sånt de bedriver i Knutby? :klø: Oppi all denne muntre pulingen drister jeg meg til å spørre om dagbokinnehaveren har fått fatt i de nødvendige gardinene i dag? Altså ikke *ulegardinene, men de andre? Nei. Mannen var dumming og fant plutselig ut at han skulle ta med seg en PC som har trengt reparasjon lenge og få den fikset hos en kompis. Det skulle liksom ta en times tid. Det ble fire. Bombe, lzm. Puleakevitt: det man må ha når ølbrillene ikke fungerer tilstrekkelig. Rompulsdrøm Pulesnø oppstår når man er så kald at friksjonen av pulingen lager snø! Eller? Den slags aktivitet i friluft nå i pulemåneden kan vel faktisk generere en aldri så liten snøkanon, vil jeg tro. Så, ja, en framifrå analyse av ordet pulesnø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg