Gjest O-Ren Ishii Skrevet 17. desember 2008 #141 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Pulegrøt: det som friskt danderes på pulestjernenes mage og bryster i pulefilmer (ja, dette er selvsagt bare noe jeg har hørt om, aldri sett selv!) Har selvfølgelig heller aldri sett det. Alternativt kan puleservietter benyttes nå i høytiden. Er man litt mindre fin på det er puledopapir nok et alternativ. Endret 17. desember 2008 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. desember 2008 #142 Del Skrevet 17. desember 2008 Kjære Page og alle dere andre - dette er jo en helt fantastisk bok. Kanskje vi skal ta den ut på papir og gi den ut som pulehefte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 17. desember 2008 #143 Del Skrevet 17. desember 2008 Har selvfølgelig heller aldri sett det. Er man litt mindre fin på det er puledopapir nok et alternativ. Spørs om det ikke er det som er normalen i de tusen pulehjem. Kjære Page og alle dere andre - dette er jo en helt fantastisk bok. Kanskje vi skal ta den ut på papir og gi den ut som pulehefte? Da tror jeg det må bli under pseudonym, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 17. desember 2008 #144 Del Skrevet 17. desember 2008 Pulegrøt: det som friskt danderes på pulestjernenes mage og bryster i pulefilmer (ja, dette er selvsagt bare noe jeg har hørt om, aldri sett selv!) Jeg sitter og spiser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 17. desember 2008 #145 Del Skrevet 17. desember 2008 Puleshopping: øker i takt med puletilbudene, fk.eks på Karl Johan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 17. desember 2008 #146 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg sitter og spiser! Har du majones på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. desember 2008 #147 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg sitter og spiser!Ikke grøt, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 17. desember 2008 #148 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva mener en kollega når han ankommer jobb iført puleslips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 17. desember 2008 #149 Del Skrevet 17. desember 2008 Pulebroderi: bedrives av de som har innmari kjedelige menn Pulemotiv: kan f.eks være at lysten på å produsere barn har meldt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 17. desember 2008 #150 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva mener en kollega når han ankommer jobb iført puleslips??? Vel, han er vel i pulestemning, tenker jeg? Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. desember 2008 #151 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg er så gla-ad hver pulekveld... ...også lurer jeg ørlite grann på hva tilfeldig utvalgte i min RL-omgangskrets ville ha tenkt hvis de visste at jeg satt her og skrev fjåsete pulebok-innlegg. De tror jo at jeg er seriøs, hardarbeidende student...Samtidig synes jeg at folk bør tillate litt rom til puleforberedelser på denne tiden av året. ....de samme funderingene gjelder forsåvidt alle andre her inne også. Omverdenen lever i den tro at x (sett inn et brukernavn du synes passer godt) sitter og skriver på post-doc prosjektet sitt, mens hun egentlig er i puleboken og tøyser.... og at y (sett inn et annet brukernavn du synes passer godt) sitter fordypet i kompliserte ****juridiske analyser - også er hun egentlig her inne og rimer på julegreier. For ikke å snakke om z, som alle tror er opptatt med å rette eksamensbesvarelser - men som egentlig lurer fælt på hva pulesylte egentlig er... Signing off. Skal ut og vurdere hvorvidt et kunstig juletre muligens skal få innpass i heimen. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2008 #152 Del Skrevet 17. desember 2008 Kommer ut av skapet som pulehusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 17. desember 2008 #153 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg er så gla-ad hver pulekveld... ...også lurer jeg ørlite grann på hva tilfeldig utvalgte i min RL-omgangskrets ville ha tenkt hvis de visste at jeg satt her og skrev fjåsete pulebok-innlegg. De tror jo at jeg er seriøs, hardarbeidende student...Samtidig synes jeg at folk bør tillate litt rom til puleforberedelser på denne tiden av året. ....de samme funderingene gjelder forsåvidt alle andre her inne også. Omverdenen lever i den tro at x (sett inn et brukernavn du synes passer godt) sitter og skriver på post-doc prosjektet sitt, mens hun egentlig er i puleboken og tøyser.... og at y (sett inn et annet brukernavn du synes passer godt) sitter fordypet i kompliserte ****juridiske analyser - også er hun egentlig her inne og rimer på julegreier. For ikke å snakke om z, som alle tror er opptatt med å rette eksamensbesvarelser - men som egentlig lurer fælt på hva pulesylte egentlig er... Signing off. Skal ut og vurdere hvorvidt et kunstig juletre muligens skal få innpass i heimen. ( ) Vet du hva, dette her er så befriende og tiltrengt! Seriøs kan jeg være når jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 17. desember 2008 #154 Del Skrevet 17. desember 2008 Kommer ut av skapet som pulehusmor Der kom du, ja! Og pulehusmor, det er hun som lar humla suse og oppvasken stå, lar ungene spise grandis til middag hver dag og aldr vanner blomster. Hun vil mye heller pule! Eventuelt kan det være det mange menn assosierer med Drømmekona... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. desember 2008 #155 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg synes det er topp! Men jeg er dessverre i ferd med å gå tom for p-ord. Pulesalg? (fysj og fy) Pul i svingen? Pul i Blåfjell? Pul i Skomakergata? Rompul? Pulepotpourri? Pulete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 17. desember 2008 #156 Del Skrevet 17. desember 2008 Vet du hva, dette her er så befriende og tiltrengt! Seriøs kan jeg være når jeg trenger det. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. desember 2008 #157 Del Skrevet 17. desember 2008 Der kom du, ja! Og pulehusmor, det er hun som lar humla suse og oppvasken stå, lar ungene spise grandis til middag hver dag og aldr vanner blomster. Hun vil mye heller pule! Eventuelt kan det være det mange menn assosierer med Drømmekona... Særlig med litt puleøl til, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 17. desember 2008 #158 Del Skrevet 17. desember 2008 Signing off. Skal ut og vurdere hvorvidt et kunstig juletre muligens skal få innpass i heimen. ( ) Trekant med to oppblåsbare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2008 #159 Del Skrevet 17. desember 2008 Der kom du, ja! Og pulehusmor, det er hun som lar humla suse og oppvasken stå, lar ungene spise grandis til middag hver dag og aldr vanner blomster. Hun vil mye heller pule! Eventuelt kan det være det mange menn assosierer med Drømmekona... Ingen menn takler ei pulehusmor lenge av gangen - det måtte nå evt være pulenissen da... :klø: Jeg liker pulehøytiden godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. desember 2008 #160 Del Skrevet 17. desember 2008 Trekant med to oppblåsbare? Eller kanskje en megagigantisk dildo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg