Gå til innhold

Pulekvad

Gjest Kashmir

Anbefalte innlegg

Gjest O-Ren Ishii
Pulegrøt: det som friskt danderes på pulestjernenes mage og bryster i pulefilmer (ja, dette er selvsagt bare noe jeg har hørt om, aldri sett selv!)

:hoho:

Har selvfølgelig heller aldri sett det. :fnise:

Alternativt kan puleservietter benyttes nå i høytiden.

Er man litt mindre fin på det er puledopapir nok et alternativ.

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Page og alle dere andre - dette er jo en helt fantastisk bok. Kanskje vi skal ta den ut på papir og gi den ut som pulehefte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Har selvfølgelig heller aldri sett det. :fnise:

Er man litt mindre fin på det er puledopapir nok et alternativ.

Spørs om det ikke er det som er normalen i de tusen pulehjem.

Kjære Page og alle dere andre - dette er jo en helt fantastisk bok. Kanskje vi skal ta den ut på papir og gi den ut som pulehefte?

Da tror jeg det må bli under pseudonym, altså... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulegrøt: det som friskt danderes på pulestjernenes mage og bryster i pulefilmer (ja, dette er selvsagt bare noe jeg har hørt om, aldri sett selv!)

:sjokkert: Jeg sitter og spiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:digge: Jeg er så gla-ad hver pulekveld... :lur:

...også lurer jeg ørlite grann på hva tilfeldig utvalgte i min RL-omgangskrets ville ha tenkt hvis de visste at jeg satt her og skrev fjåsete pulebok-innlegg. De tror jo at jeg er seriøs, hardarbeidende student...Samtidig synes jeg at folk bør tillate litt rom til puleforberedelser på denne tiden av året.

....de samme funderingene gjelder forsåvidt alle andre her inne også. Omverdenen lever i den tro at x (sett inn et brukernavn du synes passer godt) sitter og skriver på post-doc prosjektet sitt, mens hun egentlig er i puleboken og tøyser.... og at y (sett inn et annet brukernavn du synes passer godt) sitter fordypet i kompliserte ****juridiske analyser - også er hun egentlig her inne og rimer på julegreier. :fnise: For ikke å snakke om z, som alle tror er opptatt med å rette eksamensbesvarelser - men som egentlig lurer fælt på hva pulesylte egentlig er...

Signing off. Skal ut og vurdere hvorvidt et kunstig juletre muligens skal få innpass i heimen. ( :sjokk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:digge: Jeg er så gla-ad hver pulekveld... :lur:

...også lurer jeg ørlite grann på hva tilfeldig utvalgte i min RL-omgangskrets ville ha tenkt hvis de visste at jeg satt her og skrev fjåsete pulebok-innlegg. De tror jo at jeg er seriøs, hardarbeidende student...Samtidig synes jeg at folk bør tillate litt rom til puleforberedelser på denne tiden av året.

....de samme funderingene gjelder forsåvidt alle andre her inne også. Omverdenen lever i den tro at x (sett inn et brukernavn du synes passer godt) sitter og skriver på post-doc prosjektet sitt, mens hun egentlig er i puleboken og tøyser.... og at y (sett inn et annet brukernavn du synes passer godt) sitter fordypet i kompliserte ****juridiske analyser - også er hun egentlig her inne og rimer på julegreier. :fnise: For ikke å snakke om z, som alle tror er opptatt med å rette eksamensbesvarelser - men som egentlig lurer fælt på hva pulesylte egentlig er...

Signing off. Skal ut og vurdere hvorvidt et kunstig juletre muligens skal få innpass i heimen. ( :sjokk: )

Vet du hva, dette her er så befriende og tiltrengt! Seriøs kan jeg være når jeg trenger det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ut av skapet som pulehusmor :ler:

Der kom du, ja! :tommelsmil:

Og pulehusmor, det er hun som lar humla suse og oppvasken stå, lar ungene spise grandis til middag hver dag og aldr vanner blomster. Hun vil mye heller pule!

Eventuelt kan det være det mange menn assosierer med Drømmekona... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er topp! Men jeg er dessverre i ferd med å gå tom for p-ord. :(

Pulesalg? (fysj og fy)

Pul i svingen?

Pul i Blåfjell?

Pul i Skomakergata?

Rompul?

Pulepotpourri?

Pulete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og pulehusmor, det er hun som lar humla suse og oppvasken stå, lar ungene spise grandis til middag hver dag og aldr vanner blomster. Hun vil mye heller pule!

Særlig med litt puleøl til, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Trekant med to oppblåsbare?

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen menn takler ei pulehusmor lenge av gangen - det måtte nå evt være pulenissen da... :klø:

Jeg liker pulehøytiden godt jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...