ashera Skrevet 15. desember 2008 #121 Del Skrevet 15. desember 2008 Page skrev: Men puleforberedelser - hva er det? Det er sånn noen gjør den dagen mannen deres skal komme hjem. *minnes de tider da en løytnant i full uniform banket på hver fredag ettermiddag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #122 Del Skrevet 15. desember 2008 eilan skrev: Det er sånn noen gjør den dagen mannen deres skal komme hjem. *minnes de tider da en løytnant i full uniform banket på hver fredag ettermiddag* *Visualiserer både pulestemning, pulepølser og pulebord på en gang. Minst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 15. desember 2008 #123 Del Skrevet 15. desember 2008 eilan skrev: Det er sånn noen gjør den dagen mannen deres skal komme hjem. *minnes de tider da en full løytnant i uniform banket på hver fredag ettermiddag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #124 Del Skrevet 15. desember 2008 Deception skrev: Uskyldig? Fantasiløs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. desember 2008 #125 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Page skrev: *Visualiserer både pulestemning, pulepølser og pulebord på en gang. Minst* Det store spørsmålet var "Har du pulestrømpen klar" Endret 15. desember 2008 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. desember 2008 #126 Del Skrevet 15. desember 2008 eilan skrev: Pulelenke: Sånn som SM-erne bruker. Pulebrus: Champagne (forslag fra herren i huset.) Ellers kan jeg få legge til at jeg har skrevet 24 julekort i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 15. desember 2008 #127 Del Skrevet 15. desember 2008 Elastica skrev: Ellers kan jeg få legge til at jeg har skrevet 24 julekort i kveld. Og jeg som var kry av mine 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 15. desember 2008 #128 Del Skrevet 15. desember 2008 Velkommen tilbake, Page. Du er gæren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 15. desember 2008 #129 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvis jeg leser Pulekvad Bilsyk hund en gang til på Siste fra forum nå, tror jeg at jeg blir gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. desember 2008 #130 Del Skrevet 16. desember 2008 Elastica skrev: Pulehefte: Holde noen opptatt ved å pule dem. Den var genial! pøbelsara skrev: Hm. Hvor er hun, forresten? Her har vi grisesnakket side opp og side ned, også går hun glipp av all moroa? Hun er jo den av oss som har aller best greie på pulebudskapet. Både på den ene og andre måten, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. desember 2008 #131 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) *puleoppdatert* Dere er gærne! Endret 16. desember 2008 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. desember 2008 #132 Del Skrevet 16. desember 2008 eilan skrev: Det er sånn noen gjør den dagen mannen deres skal komme hjem. *minnes de tider da en løytnant i full uniform banket på hver fredag ettermiddag* Dessverre leste jeg gjentatt ganger "de tider da en full løytnant i uniform banket på hver fredag". Har han uniformen fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. desember 2008 #133 Del Skrevet 16. desember 2008 Litt om *ulepølser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 16. desember 2008 #134 Del Skrevet 16. desember 2008 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 16. desember 2008 #135 Del Skrevet 16. desember 2008 Dette var faktisk en av de bedre dagbøkene her inne... Hva med *ulegrøt? *ulemus? *ulerengjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. desember 2008 #136 Del Skrevet 16. desember 2008 Rioja skrev: Dette var faktisk en av de bedre dagbøkene her inne... Hva med *ulegrøt? *ulemus? *ulerengjøring? Jeg venter med spenning på å se dagbokeierens definisjoner på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. desember 2008 #137 Del Skrevet 16. desember 2008 Rioja skrev: *ulerengjøring? Det må være når man må gå på diverse kurer etter å ha hatt en noe tilfeldig forbindelse. Kan nok sees i sammenheng med pulestress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2008 #138 Del Skrevet 16. desember 2008 Deception skrev: Fresi skrev: Dessverre leste jeg gjentatt ganger "de tider da en full løytnant i uniform banket på hver fredag". Har han uniformen fortsatt? Dessverre har han ikke uniformen, og han ble skrevet ut av rullene da han ble forsker. Man ofrer nemlig ikke hjernekapasiteter i krigen. Forøvrig virker han sjelden i fylla. Puletreteppe: Stort pledd i fuskemink, foran falskt peisbål, med harrytrekant oppå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2008 #139 Del Skrevet 16. desember 2008 Pulepapir = kleenexboks på nattbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 17. desember 2008 #140 Del Skrevet 17. desember 2008 En aldri så liten pulepause var påkrevet... O-Ren Ishii skrev: Litt om *ulepølser. Zofie har ført til at jeg kjøper Dagbladet oftere enn før. Rioja skrev: Dette var faktisk en av de bedre dagbøkene her inne... Hva med *ulegrøt? *ulemus? *ulerengjøring? Jeg ser du sensurerer. Det må det bli mer og mer slutt på her inne. Pulegrøt: det som friskt danderes på pulestjernenes mage og bryster i pulefilmer (ja, dette er selvsagt bare noe jeg har hørt om, aldri sett selv!) Pulemus: det motsatte av luremus Pulerengjøring har 'O-Ren Ishii analysert flott allerede. Flinke jenta O-Ren Ishii skrev: Det må være når man må gå på diverse kurer etter å ha hatt en noe tilfeldig forbindelse. Kan nok sees i sammenheng med pulestress. Nydelig. eilan skrev: Puletreteppe: Stort pledd i fuskemink, foran falskt peisbål, med harrytrekant oppå. Det heter puletre, det. eilan skrev: Pulepapir = kleenexboks på nattbordet. Alternativt kan puleservietter benyttes nå i høytiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg