Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #1 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg lar meg presse. Men jeg er ikke den som sensurerer, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #2 Del Skrevet 15. desember 2008 Vel, her er pulestaken på plass, pulestjerna henger i vinduet, jeg har bakt to slag pulekaker, og samtlige pulegaver ligger pent innpakket på hemmelig sted i huset. Likevel kan jeg ikke si at pulestemningen er helt på plass ennå. Men det ordner seg så fort pulenissen banker på, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. desember 2008 #3 Del Skrevet 15. desember 2008 Noe (det vil si innlegg i diverse andre dagbøker) sier meg at her må man følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #4 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er her all pulemoroa foregår, skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 15. desember 2008 #5 Del Skrevet 15. desember 2008 :holder for ørene: Jeg tåler ikke å høre slikt, jeg rødmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. desember 2008 #6 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er her all pulemoroa foregår, skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #7 Del Skrevet 15. desember 2008 IIIIIIK!!! Jeg driver og får kviser! De bare popper opp! Betyr det at jeg har ung hud, sånn at jeg egentlig bør være glad og takknemlig? Eller betyr det at jeg er hormonforstyrret? Eller kanskje bare forstyrret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #8 Del Skrevet 15. desember 2008 :holder for ørene: Jeg tåler ikke å høre slikt, jeg rødmer. Ja, jeg vet, men det er på tide å herdes litt, synes du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 15. desember 2008 #9 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja, jeg vet, men det er på tide å herdes litt, synes du ikke? Praksis er å foretrekke framfor teori på akkurat dét området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #10 Del Skrevet 15. desember 2008 Mulig valg av tittel på denne dagboka var litt uheldig. Pinlig mange gjester her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #11 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Praksis er å foretrekke framfor teori på akkurat dét området. Nei, vi har jo forstått at det tross alt ikke er fullstendig tørke på det området... Jeg blir forresten en smule forstyrret av den animerte reklameruten i lille på siden her. (Vel, ikke akkurat her, da, men når jeg skriver innlegg...) Tvi vøre! Endret 15. desember 2008 av Page Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 15. desember 2008 #12 Del Skrevet 15. desember 2008 Grattis med ny dagbok. Fantastisk tittel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. desember 2008 #13 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg gjetter på at denne kommer til å få desidert høyest antall lesere! Grattis med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #14 Del Skrevet 15. desember 2008 Grattis med ny dagbok. Fantastisk tittel! Jeg gjetter på at denne kommer til å få desidert høyest antall lesere! Grattis med dagbok! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #15 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg ble så inspirert av Pøbelsaras oppramsing av aktuelle ord for puledagboka inne på Personlige meldinger. Analysering av ord er moro: Puleavslutning: orgasme - eller ikke. Innsaten avgjør. Pulenisse: kåt bygdetulling Pulepynt: sexy undertøy Pulegaver: nye påfunn til glede for partneren Puletre: trekant Pulelys: uortodoks bruk av lommelykt Pulestjerne: Jenna Jameson Pulekort: for tidlig sædavgang Jeg kjenner jeg kan holde det gående i det uendelige, men pliktene kaller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. desember 2008 #16 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg så dagboktittelen, og tenkte at det måtte være deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 15. desember 2008 #17 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg så dagboktittelen, og tenkte at det måtte være deg. Åffer det, a'??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 15. desember 2008 #18 Del Skrevet 15. desember 2008 Og så er jeg aldri så lite fornøyd med meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 15. desember 2008 #19 Del Skrevet 15. desember 2008 *følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. desember 2008 #20 Del Skrevet 15. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg