Gjest frk Reiselysten Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har bestemt meg for å gi søstern min en overraskelsestur i julegave. Det blir en langhelg til København, dvs. fra torsdag ettermiddag til søndag kveld. Hun har en datter som da er 19 mndr. som må være hjemme med pappaen … Jeg har jo avklart det med han, men begynner likevel å tenke på om hun vil synes det er for tidlig å reise fra henne …??? Hjelp! Noen som har noen synspunkter? De har to eldre barn også, og jeg synes så avgjort hun fortjener et avbrekk.
suri Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Hadde søsteren min gitt meg det til julegave hadde jeg blitt kjempeglad! For en flott gave. Barnet er 19 mnder sier du.. For meg hadde det vært godt å reist bort. Men dersombarnet hadde vært en god del yngere hadde jeg nok ventet med den gaven.
Nala Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde blitt utrolig glad for en sånn gave! Så lenge faren har sagt at det går greit hadde jeg ikke bekymra meg. Han kjenner nok søstera di godt nok til å vite om hun syns det er ok å reise fra barnet Selv var jeg borte fra mine lenge før de fylte 19 måneder. Så lenge amminga er avsluttet ser jeg ingen grunn til at mor på død og liv må være der hele tida. Far er en like god omsorgsperson.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå