Småkjekset Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Er det noen som vet hva hovedtemaet i boken er? Sitter å lurer litt på det, for er mye som kan være det, men klarer ikke å finne en ting som skiller seg særlig ut..
Mamma1 Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Nå har ikke jeg lest boka men jeg har sett filmen. Tema der er vel samfunnets og folks endring fra en utopisk livsstil (hippiene) til materialismens tidsalder? Endret 15. desember 2008 av Mamma1
Småkjekset Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 Det er en av de tingene jeg har lurt på, i tillegg til om det er for å vise at hasj er "bedre og mindre farlig" enn heroin.. Men er altså ikke helt sikker...
Mamma1 Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Syns ikke de viser at hasj er mindre farlig, de som ble narkomane hadde jo begynt med hasj..
Småkjekset Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2008 Var kanskje litt rart formulert.. Men det ejg synes de viser er at de vet hva som kan bli konsekvensene hvis en roter seg inn på heroin, og at de derfro konsekvent holder seg laaangt unna det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå