Gjest gjest, ts Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Min kjære samboer vet at jeg har endel tillitsproblemer til han pga hans fortid. Han var endel utro, og satt ved siden av sin forrige kjæreste og sendte tekstmeldinger med andre damer. Jeg har fått litt skrekken av dette, og får en liten klump i halsen hver gang han får en melding på mobilen sin. Vi kom inn på dette samtaleemnet i går, ang meldinger på tlf, og han spør meg stadig om jeg har noe å skjule på telefonen min, og det har jeg jo ikke. Men jeg har vært så teit og snoket på mobilen hans når han var ute en tur og glemte den igjen, der var det en ganske koselig og romantisk melding fra hans eks som han fikk får noen mnd siden, sto bare at hun savnet han så utrolig mye og elsker han fortsatt og at han var mannen i hennes liv +++ Denne meldingen har han faktisk lagret på mobilen sin, og han sa til meg i går at han ikke hadde noen meldinger fra ekser eller damer på mobilen sin... Er det teit av meg å spørre han om jeg kan få se på mobilen hans? Bare får å bevise for han at han faktisk ikke skal juge til meg om sånne ting? Det svir litt at han faktisk har lagret en sånn type melding fra hun der... Føler at det oser usikkerhet og tillitsproblemer lang vei hvis jeg spør han om å få se på mobilen hans... Hva ville dere gjort? Vet at dette høres svært barnslig ut, vi er 25 og 28 år forresten. Jeg er bare redd for de små hvite løgnene hans og vil få en slutt på dette.. Kan jeg spørre han om å få se på mobilen hans? Hva sier jeg egentlig til han?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde blitt rasende! Hvorfor sparer han på gamle mld med slikt innhold da? Jeg hadde først spurt ham igjen om han har noe jeg ikke burde se på mobilen hans. Hvis han sier nei, hadde jeg spurt om jeg kunne få se på den da, og hadde han sagt at jeg ikke kunne hadde jeg blitt sur på ham.. helt til han gav meg mobilen hans. Man sparer ikke på gamle kjærlighetsmld/sexmld etc når man er i et nytt forhold (Ikke hvis det er seriøst).
Ethereal Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Syns det er veldig dårlig gjort av han å oppføre seg sånn, og selv om han kanskje har forandet seg mye så henger tydeligvis en del igjen. Å spørre om du kan se mobilen hans kan jo gå to veier. Enten syns han du er barnslig og usikker, eller så syns han det er helt greit. Vet ærlig talt ikke hva du skal gjøre, men du må finne en måte å få tillit til han på, for du kommer nok aldri til å stole helt på han når du VET at han lyver om slike ting. Gjør det du syns er best. Det viktigste er at du har et bra forhold til han.
Gjest gjest, ts Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Vi er i et seriøst forhold, han er jo samboeren min... Jeg syns det er litt ekkelt at han tar vare på sånne meldinger, og på toppen av det hele lagrer den. Han har også lagret en melding av meg på samme sted, så han har en melding av meg og en melding av eksen sin på lagrede meldinger. Syns det er litt ubehagelig at han har en melding av oss hver bare der.. ingen meldinger av meg på innboksen sin fra meg. Ppå min mobil, så har jeg rundt 160 meldinger fra han, den første meldingen han sendte, første gang han sa at han var gla i meg, at han elsker meg.. alle sånne ting som er litt koselig å lese innimellom.. Men er jo opptill han hvis han vil slette de selvfølgelig, men da trenger han ikke å lagre meldinger fra eksen sin... Jeg kommer nok til å spørre i dag om jeg får se på mobilen hans, men vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gå frem uten at han skal bli fornærmet... Noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå