Gjest Gjest_Marken_* Skrevet 15. desember 2008 #1 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg leter etter en kjole noe ala den Tone Amlie Aaberge har på seg i klokkereklamen hun fronter (mango time). Den er en genserkjole med "flaggermus"armer også er den litt sånn "off-the-sholder". Noen som vet hva slags kjole jeg mener, og hvor jeg kan få tak i en sånn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marken_* Skrevet 15. desember 2008 #2 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg leter etter en kjole noe ala den Tone Amlie Aaberge har på seg i klokkereklamen hun fronter (mango time). Den er en genserkjole med "flaggermus"armer også er den litt sånn "off-the-sholder". Noen som vet hva slags kjole jeg mener, og hvor jeg kan få tak i en sånn?? Her er kjolen Tone Damli Aaberge har på seg... Synes denne er så fin, men finner ikke noe som ligner... Visit My Website Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Del Skrevet 15. desember 2008 Her er kjolen Tone Damli Aaberge har på seg... Synes denne er så fin, men finner ikke noe som ligner... Visit My Website Har du sett på Morgan (byporten). Mener å huske at jeg så noe liknende der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå