Gå til innhold

HMM............


majan

Anbefalte innlegg

hmm var så morsomt idag for vi har hatt besøk av presten idag for vi skal ha barnedåp, og det ble snakk om om jeg og samboeren min skulle gifte oss noen gang? Og samboeren min svarte at ja vi må vel det etterhvert. Men s jeg svarte at hvis penger vokste på trær hadde vi vel allerede vært gift. MEn da svarte han at det med penger var da ikke noe problem

Jeg ringte til mamman min like etterpå og hun svarte at det med penger skulle vi da ordne................. trur dere jeg har fått blod på tann heller?????????? om jeg ikke har vært giftesyk fra før ble jeg det ihvertfall nå. Så nå spørs det om jeg ikke må begynne og trene og spise mindre for jeg må ihverfall gå ned 15kilo. HAn har jo ikke fridd enda men jeg lever fortsatt i håpet. Har tenkt at hvis han ikke har gjort det kommer jeg til og gjøre det til neste sommer :roll:

Åhh jeg drømmer......

Det som er litt kjedelig at jeg har planlagt et bryllup før men jeg og min eks avlyste det noen uker før bryllupsdagen. Så jeg er så redd for at noe skal bli likt, for jeg har jo ikke forandret synet på hvilke farger jeg liker osv osv mange sånne små ting som jeg tenker på. Jeg hadde asolutt alt klart hadde funnet drømmebuketten min som var så nydelig men hva gjør jeg nå hvis jeg skal starte og planlegge på ny? Kan jeg velge samme farger eller bør jeg velge en annen farge og hva med årstiden bør jeg velge en annen årstid???

Og hva gjør jeg med forlover? JEg hadde jo valgt en forlover til forrige bryllup, hun er selvsagt en vennine jeg kommer til og be i mitt bryllup nå men ingen venninne jeg vil ha som forlover da vi har mistet litt av kontakten. KAnskje hun vil bli sur eller skuffet over meg?

Jeg veit ikke om noen har vært i samme situasjon jeg men :-? Nei det er ikke bare lett dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg var engang forlover i "det bryllupet som ikke ble noe av alikevel", men ble ikke spurt når hun nå faktisk giftet seg. det syntes jeg var helt fint, for vi hadde også mistet endel kontakt. ingen blir nok sure av den grunn tror jeg. jeg ble iallefall ikke overassket engang. lykke til kjære deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå spørs det om jeg ikke må begynne og trene og spise mindre for jeg må ihverfall gå ned 15kilo.

Hvorfor det, da....?

Han elsker vel hele deg....??

 

Det som er litt kjedelig at jeg har planlagt et bryllup før men jeg og min eks avlyste det noen uker før bryllupsdagen. Så jeg er så redd for at noe skal bli likt, for jeg har jo ikke forandret synet på hvilke farger jeg liker osv osv mange sånne små ting som jeg tenker på.

Det gjør vel ingenting at det blir litt likt, det ble jo aldri noe av det bryllupet så det er jo ingen som går i "dine to helt like brylluper" og dessuten er du vel fremdeles deg selv med den samme smaken som er personlig for deg...??

Og hva gjør jeg med forlover? JEg hadde jo valgt en forlover til forrige bryllup, hun er selvsagt en vennine jeg kommer til og be i mitt bryllup nå men ingen venninne jeg vil ha som forlover da vi har mistet litt av kontakten. KAnskje hun vil bli sur eller skuffet over meg?

Sånn er jo vi jenter, vi har god kontakt med noen en stund,

og så kan det gå over i en periode...

Jeg synes du trygt kan spørre den du har mest lyst til å ha, for som vi alle har sagt her inne mange ganger er dette din store dag og at det viktigste er at du tar hensyn til dine og din tilkommende manns følelser....

Lykke til, håper du blir å melde deg som høytidlig forlovet i den nærmeste fremtid....

Klem fra Anitacath, som gifter seg 29.mai 2004.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

årsaken til at jeg må ned 15 kilo er at jeg ikke trives sånn jeg er nå og fordi jeg må inn i kjolen jeg har. Jeg har nettopp født barn nummer to og jeg vil ikke ha de kiloene og bære på. Så dette hjelper meg til og gå ned. Da har jeg noe og se fremover til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...