Marinella Skrevet 15. desember 2008 #1 Del Skrevet 15. desember 2008 Trenger en ny serie å følge med på. Lurer litt på Gossip Girl, selv om jeg hatet One Tree Hill. Blir altfor klissete og "fjortiss" for meg. Er Gossip Girl i samme gata? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. desember 2008 #2 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes det, og anbefaler det ikke. Veldig fjortis og ekstremt falske replikker. Liker ikke One Tree Hill jeg heller, men misliker Gossip Girl enda mer, hehe. Prøv heller House, Nip/Tuck, Criminal Minds eller The Hills, alt etter hva du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 15. desember 2008 #3 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg synes Gossip Girl er utrolig festlig! Selvfølgelig så er det ikke akkurat så veldig reelt, men det er nå ikke så viktig. Lett og moro underholdning Men så likte jo jeg One Tree Hill også da, så vet ikke om dere stoler på min bedømning da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. desember 2008 #4 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg sluker det meste av serier, men Gossip Girl klarer jeg ikke.. Enig i at det er falske replikker, ikke er det morsomme replikker som i The OC heller og karakterene er lite troverdige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 15. desember 2008 #5 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg hater også OTH, men elsker Gossip Girl, selv om det kan bli litt fjortis iblant. Har fulgt med på det helt fra starten, dvs. laster det ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. desember 2008 #6 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg sluker det meste av serier, men Gossip Girl klarer jeg ikke.. Enig i at det er falske replikker, ikke er det morsomme replikker som i The OC heller og karakterene er lite troverdige! Helt enig! Merker at de prøver å få en slags upperclass the OC-ting gående (det er vel samme produsent, om jeg ikke tar feil?) men det funker ikke på samme måte. Jeg likte the OC kjempegodt, men Gossip Girl blir bare for falskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 15. desember 2008 #7 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg liker Gossip Girl, men ikke The OC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 22. desember 2008 #8 Del Skrevet 22. desember 2008 OK, jeg skal ikke si at Gossip Girl er "bra" i den forstand Sopranos/Carnivale/Twin Peaks er bra, men det er sykt underholdende. Kule rollefigurer, kule klær og definitivt en annen verden. Men jeg dør på meg av oppdragerevnen til foreldrene i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 22. desember 2008 #9 Del Skrevet 22. desember 2008 Prøv Dirty Sexy Money Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #10 Del Skrevet 23. desember 2008 Gossip Girl er for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desert_rose Skrevet 23. desember 2008 #11 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg liker Gossip Girl, men ikke The OC. samme her. ble aldri noen fan av the OC. synes både ryan og marissa - hovedrolleinnhaverene -hadde følelsene uttenpå i altfor stor grad & den irriterende usikkerheten de spilte preget dialogen i alle episodene.. ble kjedelig og lite realistisk synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 28. desember 2008 #12 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg liker Gossip Girl, men den faller nok ikke i smak hos alle, du kan jo prøve å se noen episoder? Greit, det er mye drama i den serien, but I love it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. desember 2008 #13 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg likte de første episodene av OTH, men interessen dabbet ganske raskt av. Karakterene ble etterhvert for kjedelige for meg, og det samme skjedde igjen og igjen. I GG har man ganske mange karakterer å spille på, og når jeg i tillegg liker/liker å hate de fleste av de så funker det veldig bra. Men det er jo vanskelig å vite om andre vil like karakterene på samme måte som det jeg gjør. Så det er sikkert lurt å prøve seg med et par episoder for å se om man liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole27 Skrevet 28. desember 2008 #14 Del Skrevet 28. desember 2008 Gossip Girl har hatt varierende kvalitet, men den episoden som gikk nå på onsdag var smashing! Veldig, veldig bra - og ikke minst en utrolig vakker serie å se på rent estetisk! Jeg har aldri likt one three hill men synes ikke de kan sammenlignes heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 18. januar 2009 #15 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg elsker Gossip Girl..men man kan ikke ta det for seriøst. Det er ikke så sytete som OTH eller The OC..selv om jeg egentlig likte begge disse;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 18. januar 2009 #16 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg hater One Tree Hill, elsker starten av The OC (herre min hatt, sesong tre og fire var irriterende!) og liker Laguna Beach/The Hilss/rike og selvsentrerte ungdommer som konstruerer problemer på TV. Er Gossip Girl noe for meg, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. januar 2009 #17 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvis du liker rike, selvsentrerte ungdommer med konstruerte problemer kommer du nesten helt sikkert til å like gossip girl ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 19. januar 2009 #18 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg hater One Tree Hill, elsker starten av The OC (herre min hatt, sesong tre og fire var irriterende!) og liker Laguna Beach/The Hilss/rike og selvsentrerte ungdommer som konstruerer problemer på TV. Er Gossip Girl noe for meg, mon tro? Jeg har helt lik smak som deg, men hater Gossip Girl. Men du kan jo sjekke det ut Første sesong av The OC var best, de dro det fort aaalt for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 19. januar 2009 #19 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har helt lik smak som deg, men hater Gossip Girl. Men du kan jo sjekke det ut Første sesong av The OC var best, de dro det fort aaalt for langt. Ja, fytti katta. Vendepunktet kom da Marissa forsvant, derfra kunne det aldri bli bra igjen. Jeg har aldri forstått hvorfor de lot den serien, som i utgangspunktet var ganske fantastisk som pur underholdning for oss normale folk samtidig som den var populær blant fjortisene, råtne og lide en langsom og pinefull død mens makkverk som One Tree Hill for gå sesong etter sesong mens det samme skjer om og om igjen. Folk er dumme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå