Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er bullshit i samme liga som med Uri Geller.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Jeg aviser ikke muligheten til at noen kan ha det.

Skrevet

Det eneste jeg kan bøye med tankens makt er verb.

Skrevet

:lol: Veldig bra!

Gjest dineVibber
Skrevet

Vel, folkens! Mulig det er et triks. Uansett, det budskapet mitt er at du vil klare det du vil, bare du fokuserer på det. Les: Loven om tiltrekning.

Skrevet
Vel, folkens! Mulig det er et triks. Uansett, det budskapet mitt er at du vil klare det du vil, bare du fokuserer på det. Les: Loven om tiltrekning.

Du verden. Du burde sjekke ut hva "lov" betyr forresten.

Skrevet
Har du sett filmen The Matrix, hvor den lille ungen bøyer en skje?

Vel her er en nordmann som klarer det samme.

Tror du på at noen har slike evner? Eller er det trylletriks??

Det er selvfølgelig bare tull!

Skrevet
Dette er bullshit i samme liga som med Uri Geller.

Det er ikke bare i samme gate som det Geller gjorde, det er faktisk praktisk talt akkurat det samme som Geller gjorde.

Legg merke til at han håndterer skjeen mye før han bruker "The Force" til å "bøye" den. Og ved flere anledninger holder han skjeen med begge hender og på en slik måte at det ville være enkelt for ham å deformere skjeen. Dessuten får han innledningsvis lov til å håndtere skjeen som brukes som "mal" og sammenligningsgrunnlag for den "psykisk bøyde" skjeen etterpå. Dersom han bøyer begge to bitte litt i en retning til å begynne med, og deretter bøyer den ene motsatt retning, så er den første "bøyingen" i håndflaten ganske enkel å få til.

Og når skjeen først er bøyd litt på denne måten, kan han jo, med en tynn, sterk snor, lett få det til å se ut som om han rett og slett bare med blikket, legger skjeen dobbel i paradenummeret. Det vil ikke være mulig å se en snor som er sterk nok til dette, på bare et par meters avstand. Og totalt umulig å se på film. Dette er forøvrig en gammal måte å manipulere objekter på, og mange triks med psykokinese har vært gjort på den måten.

Skrevet

Jeg som trodde at "Loven om Tiltrekning" (kom nærmere, mine damer og herrer, kom nærmere, for et jettegodt tilbud) først og fremst dreide seg om ny jobb, bedre betaling, strammere rumpe og drømmedaten med drømmemannen, i drømmebilen? Men nei, den gjelder også dersom du ønsker deg psykokinetiske krefter? Hva med røntgensyn og laserblikk? Bare du fokuserer NOK?

Skrevet
Jeg som trodde at "Loven om Tiltrekning" (kom nærmere, mine damer og herrer, kom nærmere, for et jettegodt tilbud) først og fremst dreide seg om ny jobb, bedre betaling, strammere rumpe og drømmedaten med drømmemannen, i drømmebilen? Men nei, den gjelder også dersom du ønsker deg psykokinetiske krefter? Hva med røntgensyn og laserblikk? Bare du fokuserer NOK?

Neida, du tar HELT feil. Bare du vil det nok, kan du gjøre bæsj til sjokolade, dyrke pengetrær og avle playboykaniner på månen, og få Jan Thomas til å gå i grilldress. Alt går an vettu, klarer du det ikke er det din egen feil fordi du ikke vil det sterkt nok.

:skratte:

Skrevet

Haha, sykt bra! :lol:

Gjest dineVibber
Skrevet
Du verden. Du burde sjekke ut hva "lov" betyr forresten.

Kan ikke du heller forklare meg hva lov betyr!

Gjest dineVibber
Skrevet
Neida, du tar HELT feil. Bare du vil det nok, kan du gjøre bæsj til sjokolade, dyrke pengetrær og avle playboykaniner på månen, og få Jan Thomas til å gå i grilldress. Alt går an vettu, klarer du det ikke er det din egen feil fordi du ikke vil det sterkt nok.

:skratte:

Hehe. Feil! Du vil ikke klar å gjøre om bæsj til sjokolade fordi du alltid vil tvile på at det er mulig. Eller alt det andre som du nevner.

Det med Jan Thomas tror jeg faktisk er mulig. Har du prøvd?

Gjest Bolledeig
Skrevet
Hehe. Feil! Du vil ikke klar å gjøre om bæsj til sjokolade fordi du alltid vil tvile på at det er mulig. Eller alt det andre som du nevner.

Det med Jan Thomas tror jeg faktisk er mulig. Har du prøvd?

Det er jo svært beleilig å kunne avfeie muligheten for å gjøre enkelte usannsynlige ting på at det ikke er loven som ikke fungerer, men derimot begrensninger hos den enkelte person.

"Hvis det virker er det loven som forårsaker det, hvis det ikke virker er det din egen feil" er i hvertfall en fin måte å helgardere seg på ;)

Skrevet

Nei, men jeg kan bøye en skje ved å bruke hendene.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Nei, men jeg kan bøye en skje ved å bruke hendene.

Det nekter jeg å tro at du kan

Skrevet

Jeg har selv fått en kork til å poppe av flasken ved hjelp av tankene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...