Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 kunne ønske jeg hadde en slik venn som han
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 J-T er en selvhøytidelig fjott, er ikke så mye søtt ved det.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 J-T er en selvhøytidelig fjott, er ikke så mye søtt ved det. Gå vekk. Jeg laget en positiv tråd om en mann jeg synes virker snill, fortjener ikke å bli disset.
Kosemose Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Jeg syns JT virker til å være en utrolig snill mann. Mulig han har overfladiske verdier i livet, uttrykt i at han har valgt det yrket han har, men i såfall er han i utrolig godt selskap. Er utrolig mange overfladiske yrker rundt om hvis man begynner å tenke etter. Og jada, han framstår veldig jålete, men jeg klarer ikke å se at det at man er jålete skal være grunn for at andre skal mislike en? I såfall lurer jeg på hvem som er den mest overfladiske... Endret 14. desember 2008 av Kosemose
mysan Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Jeg synes også han virker snill, søt og som en lojal venn. De påstår det, de som kjenner ham i hvert fall, og jeg tror mer på dem enn de som kun danner seg et bilde av ham som jålebukk gjennom media.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Alle mennesker er forskjellige, alle velger sitt eget liv... botox eller ikke.. hvilke rett har vi til å dømme andre? ingen...så lenge mennesker er lykkelige med det de holder på med og ikke er stygge med andre .. hvorfor skal man da heve seg over andre til de grader at det blir dritt slenging? det forteller meg mye om deg som menneske.. da ville jeg heller hatt 10000 andre venner som brukte botox for å si det slik.. Endret 15. desember 2008 av Nigo-san
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 Til h****** med hele janteloven. Ja, janteloven hiver vi på sjøen.. La mennesker få lov til å være seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 Alle mennesker er forskjellige, alle velger sitt eget liv... botox eller ikke.. hvilke rett har vi til å dømme andre? ingen...så lenge mennesker er lykkelige med det de holder på med og ikke er stygge med andre .. hvorfor skal man da heve seg over andre til de grader at det blir dritt slenging? det forteller meg mye om deg som menneske.. da ville jeg heller hatt 10000 andre venner som brukte botox for å si det slik.. Personlig så driter jeg langt i hva J-T gjør, om han ønsker å fylle seg opp med botox ,reparere ansiktet eller hva han skulle ønske, dømmer jeg ikke ham for det. Jeg synes faktisk synd på J-T siden han er et offer av skjønnhetstyrraniet, tror ikke han egentlig er så lykkelig under fasaden, jeg. Problemet er at J-T har en stor påvirkningskraft på mote-og kjendis-interesserte og er en ufattelig usunn rollemodell for dem. Det er igrunn ganske trist.
Gjest *Ulla* Skrevet 15. desember 2008 #14 Skrevet 15. desember 2008 Jeg liker Jan Thomas. Han virker som et godt menneske.
Gjest Raptuza Skrevet 15. desember 2008 #15 Skrevet 15. desember 2008 Jeg kjenner ikke Jan Thomas, jeg....
Vera Vinge Skrevet 15. desember 2008 #16 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har ingen spesielle følelser for Jan T, men jeg syns ikke han framstår som slem. Han har kanskje en ganske amerikansk væremåte som er uvant for oss nordmenn, og som ikke umiddelbart appellerer til meg. Men det trenger ikke å være noe vondt i ham av den grunn.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #18 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har også lyst på en homsevenn! Men ikke en mann som har trynet fylt med botox. Nesten så en lurer på hvor andre plasser han har "forbedret" utseendet^^ hahah
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #19 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har også lyst på en homsevenn! Men ikke en mann som har trynet fylt med botox. Nesten så en lurer på hvor andre plasser han har "forbedret" utseendet^^ hahah get lost
Megana Skrevet 15. desember 2008 #20 Skrevet 15. desember 2008 Gå vekk. Gå vekk??? Dette er et diskusjonsforum, takler du ikke at folk er uenige med deg får du droppe å poste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå