Gå til innhold

I morra skjer det noe...


K.

Anbefalte innlegg

...har fått beskjed av min kjære om at jeg må pakke en bag med

varme klær og toalettsaker.. :D

Hihihi...jeg gleder meg :hoppe:

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OI OI OI, kanksje det er et utdrikkningsllag  på gang??? :hoho:

Tror nok det ja :D Dette er spennede :D

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold fast på håret, det er meldt stiv kuling!

Kos deg, og husk at alt er frivillig........ :blunke:

Skal huske det :ler:

Takk skal du ha :D

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

spennende, :D

Vi gjorde det med min søster. to venninner av henne som bor i Oslo reiste opp til henne klokken 5.30 på morningen hadde fått nøkkel av mannen hennes. låste seg inn videofilmet hele tiden, vekket henne med kaffe og skiver på sengen. mannen hennes hadde pakket for henne, reiste så til flyplassen der hun ble plassert i cocpiten sammen med kapteinen til Bergen, men mått leke flyvertinne også, der hun serverte kaffe og te sammen med de andre flyvertinnene. Når de ankom Bergen sto vi 20 stykke rog ventet på henne med en liten blomsterbukett alle mann. så bar det rett til oss der vi spiste lunsj og snakket og koste oss. Hun var ikke forberedt på noe av det, og ikke trodde hun at hun skulle hejm til bergen på utdrikningslaget sitt heller. Alt ble videofilmet og jeg tror ikke hun noensinne vil glemme dette. Det var en vellykket dag for henne.

Håper du får det kos også lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende, :D  

Vi gjorde det med min søster. to venninner av henne som bor i Oslo reiste opp til henne klokken 5.30 på morningen hadde fått nøkkel av mannen hennes. låste seg inn videofilmet hele tiden, vekket henne med kaffe og skiver på sengen. mannen hennes hadde pakket for henne, reiste så til flyplassen der hun ble plassert i cocpiten sammen med kapteinen til Bergen, men mått leke flyvertinne også, der hun serverte kaffe og te sammen med de andre flyvertinnene. Når de ankom Bergen sto vi 20 stykke rog ventet på henne med en liten blomsterbukett alle mann. så bar det rett til oss der vi spiste lunsj og snakket og koste oss. Hun var ikke forberedt på noe av det, og ikke trodde hun at hun skulle hejm til bergen på utdrikningslaget sitt heller. Alt ble videofilmet og jeg tror ikke hun noensinne vil glemme dette. Det var en vellykket dag for henne.

Håper du får det kos også lykke til

Ja, jeg er kjempespent på hva forloveren min har funnet på!

Vi bor langt fra hverandre, og jeg har venner både her og der, så

jeg aner ikke hvor vi skal..

Uansett, jeg gleder meg kjempemasse, og er sikker på at jeg får en kjempekoselig dag :D

Takk for lykkeønskninger!

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!! Ha en kjempefin dag :)

Når skal dere gifte dere?

Takk skal du ha!

Vi gifter oss om tre uker, den 12.juli :hjerter:

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hm.. det står jo i signaturen din.... :ler::forvirra: ... ja ja det begynner vel å bli sent nå... :P

Ha en kjempefin dag imorgen :)

Skal i utdrikningslag selv imorgen (ikke mitt) Hurra! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hm.. det står jo i signaturen din.... :ler:  :forvirra: ... ja ja det begynner vel å bli sent nå...   :P  

Ha en kjempefin dag imorgen :)  

Skal i utdrikningslag selv imorgen (ikke mitt) Hurra!  :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ja, nå skal jeg snart finne senga !

Må jo være uthvilt til i morra :ler:

Ha en fin dag du også :D

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spennende, :D  

Vi gjorde det med min søster. to venninner av henne som bor i Oslo reiste opp til henne klokken 5.30 på morningen hadde fått nøkkel av mannen hennes. låste seg inn videofilmet hele tiden, vekket henne med kaffe og skiver på sengen. mannen hennes hadde pakket for henne, reiste så til flyplassen der hun ble plassert i cocpiten sammen med kapteinen til Bergen, men mått leke flyvertinne også, der hun serverte kaffe og te sammen med de andre flyvertinnene. Når de ankom Bergen sto vi 20 stykke rog ventet på henne med en liten blomsterbukett alle mann. så bar det rett til oss der vi spiste lunsj og snakket og koste oss. Hun var ikke forberedt på noe av det, og ikke trodde hun at hun skulle hejm til bergen på utdrikningslaget sitt heller. Alt ble videofilmet og jeg tror ikke hun noensinne vil glemme dette. Det var en vellykket dag for henne.

Håper du får det kos også lykke til

Sånn skal det gjøres, gøy for både brud og reisefølge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var utdrikkningslaget mitt over.. Har hatt ei kjempetopp helg, og

kosa meg så masse :D

Ble kidnappa tidlig på morgenen lørdag, så bar det ut på tur. Kjørte en time, så stoppa vi og spiste frokost. Der fikk jeg dagen første øl - den smakte bare sånn passe :-?

Vi kjørte enda litt lenger, og så fikk jeg bind for øya.. Da jeg fikk se hadde vi parkert midt inni skogen, og vi skulle på villmarkscamp!!!

Venninnene mine hadde leid ei kjempekoselig hytte med peiskos og kokke :D Vi var med på flere utfordrene aktiviteter i området, spiste god mat , drakk god drikke og skravla gikk i ett sett :hoho: Mimra og kosa oss, og hadde en utrolig koselig kveld rundt peisen. Alle sammen overnatta, og vi spiste frokost i finværet før vi reiste hver til vårt.

Ei helg jeg sent vil glemme :D

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så var utdrikkningslaget mitt over.. Har hatt ei kjempetopp helg, og

kosa meg så masse :D

Ble kidnappa tidlig på morgenen lørdag, så bar det ut på tur. Kjørte en time, så stoppa vi og spiste frokost. Der fikk jeg dagen første øl - den smakte bare sånn passe :-?

Vi kjørte enda litt lenger, og så fikk jeg bind for øya.. Da jeg fikk se hadde vi parkert midt inni skogen, og vi skulle på villmarkscamp!!!

Venninnene mine hadde leid ei kjempekoselig hytte med peiskos og kokke :D Vi var med på flere utfordrene aktiviteter i området, spiste god mat , drakk god drikke og skravla gikk i ett sett :hoho: Mimra og kosa oss, og hadde en utrolig koselig kveld rundt peisen. Alle sammen overnatta, og vi spiste frokost i finværet før vi reiste hver til vårt.

Ei helg jeg sent vil glemme :D

K.

Hørtes veldig koselig ut, nå får du glede deg til den store dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tabby

Det hørstes kjempekoselig ut K. Masse kos og mye moro for alle. Nå er det ikke lenge igjen til bryllupet, lykke til med vel overstått der også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Det der hørtes ut som mitt drømmeutdrikningslag!

Gode venner, tur i skogen, kule utfordringer, godt å drikke, svær peis og knitrelyder, og overnatting på hele gjengen! Wow :D Så kul forlover du har!

(Det begynner visst å skje ting for min del, nå er det mindre enn åtte uker til bryllupet, og jeg vet at forloveren min har ringt til folk som jeg har sagt jeg vil ha med i utdrikningslaget mitt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige hilsener :D

Ja, det var virkelig et kjempekoselig utdrikningslag de hadde

ordna for meg :D

Det beste av alt var at vi gjorde alt sammen, alle hadde det like

morsomt - det var ikke bare jeg som fikk gjøre morsomme ting mens

de andre så på.

Lykke til Helenius, blir spennende å se hva de har ordna for deg :wink:

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som et herlig utdrikningslag. Selv var jeg i min venninnes utdrikningslag på fredag og det virket som en suksess.

Og nå på lørdag er det min tur... Hjelp... Jeg gruer meg... men får jeg noe liknende som ditt K. Ja da har jeg ingeting å frykte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...