Gå til innhold

Lykkeligste dagen i midt liv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ett uttrykk mange bruker, men hva har EGENTLIG vært den lykkeligste dagen i ditt liv så langt? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt mange....

i allefall 3..

2 fødsler og 1 bryllup :yvonne:

Bryllupet var vel på mange måter den lykkeligste dagen i mitt liv - for den dagen hadde jeg jo ikke noe vondt :ler:

Men følelsen av å holde et nyfødt barn i armene etter en vond fødsel kvalifiserer også til den lykkeligste dagen i livet mitt. Og den følelsen er like god om det er første eller andre fødsel :yvonne:

Skrevet
Du kan bare si 1! ;)

DEN lykkeligste!

så vrang du var da :gjeiper:

da får jeg vel velge den siste fødselen... for da hadde jeg allerede et barn og var lykkelig gift med min mann. Barn nr 2 gjorde familien komplett og var en lykkelig dag!

Det var også en ganske komplisert graviditet og dramatisk den første tiden etter fødselen, men heldigvis gikk alt bra :) Så da var jeg EKSTREMT lykkelig :)

Skrevet

den lykkeligste dagen i mitt liv var den dagen meg å min kjæreste ble kjærester, forhåpentlivis får jeg enda en sånnen dag , om vi skulle gifte oss, eller få barn sammen <3

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Mulig jeg får pepper for detta altså, men med hånden på hjertet:

Det er uten tvil den dagen de vi kjøpte huset vårt av godtok budet vårt. Var et par mnd igjen til bryllupet vårt, nydelig sommer og vi fikk drømmehuset (som og er det første jeg eier) billigere enn vi trodde vi skulle. DET var en herlig dag :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg klarer ikke å velge bare en dag. Heldige meg... ;)

Skrevet

Det var godt sagt! Jeg henger meg på *Mim*, jeg.

Skrevet

Ikke jeg heller. Tror jeg har tenkt for meg selv mange ganger at dette har vært det beste jeg har opplevd.

Jeg kan likevel ikke huske noen dag jeg har smilt så mye som den dagen jeg giftet meg.

Skrevet

Dette høres kanskje teit ut, men det var når jeg var på filmpremiere i los angeles med veldig mange kjendiser. haha. Det var helt uvirkelig.

Gjest kaffedama
Skrevet

I livet mitt har det vært lykkelige perioder - ikke enkeltdager som har vært helt spesielle. DEN lykkeligste perioden så langt var nok fra sønnen var en måned til kanskje fire-fem? Da hadde jeg kommet meg gjennom en graviditet, jobbet meg opp av en depresjon, hadde en fantastisk nydelig sønn, hadde kommet inn i rutinene og hadde enda ikke begynt å bli koko i hodet av å være bare melkemaskin og ikke hjerne. :ler:

Hvis jeg MÅ velge én dag må det bli den dagen jeg ble sammen med mannen. :hjerte:

Skrevet

Det må vel bli den dagen vesle jenta ble født :rødme:

Skrevet

Vanskelig å si, men jeg tror kanskje den dagen jeg disputerte for dr. graden leder....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...