Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

må spinke og spare nå fordi reiser snart på tur:)gått tom for dagkrem da. Er nivea virkelig sååååå dårlig for huden som folk sier?

Har normal hud og reagerer aldri på noe produkter

Endret av mari4ever
Skrevet

Nivea mfl butiksprodukter har mycket ofta för hög andel oljor, vaxer och fetter i, även för en felfri hud.

Det kan visa sig först efter många år antingen genom en ökning av acne och fet hy, grovporig hy.

Annars för den som blir torr lätt, en ökad rynkbenägenhet snabbare. För vissa kan en kontaktallergi uppstå efterhand pga av ämnen i produkten.

Istället för Nivea och dyl märken, föreslår jag i så fall att du väljer en serie från ert Apotek. De håller en bättre standard då de fått utstå tester av klinisk karaktär, även om de ej är aktiva så iaf lämpligare för huden.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

Har hatt gode erfaringer med ansiktskremer fra både Nivea og apotek. Min favoritt er Vichy Normaderm Anti-Imperfection Hydrating Care fra apoteket - veldig god med en deiig rensende effekt! Ellers er Nivea Pure Energy Day Care og Nivea Control Shine! Gel Cream gode og billige ansiktskremer.

Synes ikke man må velge noe dyrt så lenge man er fornøyd med billige kremer. Personlig synes jeg huden min blir finst om jeg ikke diller med den for mye :)

Skrevet
Har hatt gode erfaringer med ansiktskremer fra både Nivea og apotek. Min favoritt er Vichy Normaderm Anti-Imperfection Hydrating Care fra apoteket - veldig god med en deiig rensende effekt! Ellers er Nivea Pure Energy Day Care og Nivea Control Shine! Gel Cream gode og billige ansiktskremer.

Synes ikke man må velge noe dyrt så lenge man er fornøyd med billige kremer. Personlig synes jeg huden min blir finst om jeg ikke diller med den for mye :)

okei:)

takk for gode svar

Skrevet

Har du helt normal hud og aldri får urenheter kan du fint bruke en Nivea krem, men den vil jo ikke gjøre noe positivt for huden din så i grunn kan du gå uten.

Skrevet
Har du helt normal hud og aldri får urenheter kan du fint bruke en Nivea krem, men den vil jo ikke gjøre noe positivt for huden din så i grunn kan du gå uten.

ja det jeg tenkte

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet

NIVEA DAGKREM E DEN STØRSTE DRITTEN DU KAN HA PÅ HUDEN.. HVER gang jeg har brukt det under fundation får jeg store utslett..

Gjest Raptuza
Skrevet

Har tørr og sensitiv hud, men er svært fornøgd med og brukar Q10 nattkremen til Nivea. Klagar ikkje, huden ser fin ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...