Gå til innhold

Jan thomas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jan thomas må jo være tidenes mest pr kåte fyr. Er det bare taktikk fra hans side?

Han klarer jo i hvertfall skape debatt. Sist jeg sjekket var det 30 stykker som lest i tråden om jan tomas i aktuelle saker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du måtte lage en ny tråd, så det fungerer vist.

Skrevet

Det er vel strengt tatt mer enn én person som går under kallenavnet "Gjest" her... ;)

Skrevet

:ler: Det er fascinerende hvor mye folk er opptatt av kjendiser, til og med kjendiser de ikke liker skal folk bry seg med.

Skrevet
Det er vel strengt tatt mer enn én person som går under kallenavnet "Gjest" her... ;)

Men du laget en tråd om JT? For å fortelle hvor mye oppmerksomhet JT får? :fnise:

Skrevet
Men du laget en tråd om JT? For å fortelle hvor mye oppmerksomhet JT får? :fnise:

Neida, det var ikke jeg som startet tråden. Det er mer enn to gjester i dette forumet også. ;)

Skrevet

Det håper jeg virkelig, ellers så er det noen som bør få seg et liv.

Skrevet

:ler:

Skrevet

Der er jeg enig med deg! Selv om du tydeligvis engasjerer deg selv... ;)

Skrevet
Der er jeg enig med deg! Selv om du tydeligvis engasjerer deg selv... ;)

Det er søndag, til min unnskyldning.

Skrevet
Jan thomas må jo være tidenes mest pr kåte fyr. Er det bare taktikk fra hans side?

Han klarer jo i hvertfall skape debatt. Sist jeg sjekket var det 30 stykker som lest i tråden om jan tomas i aktuelle saker!

Det startes tråder på KG om JT, derfor må HAN være pr-kåt? Mener du at det er han som er her inne og starter disse trådene?? Jeg har litt vondt for å se logikken i tankerekka di, gitt :klø:

Skrevet

Og hva så? La folk gjøre som de vil, så lenge de ikke plager deg personlig.

Skrevet
Det startes tråder på KG om JT, derfor må HAN være pr-kåt? Mener du at det er han som er her inne og starter disse trådene?? Jeg har litt vondt for å se logikken i tankerekka di, gitt :klø:

Kanskje det er JT selv som startet denne tråden, sånn at han får litt mer oppmerksomhet.. :fnise:

Skrevet
Kanskje det er JT selv som startet denne tråden, sånn at han får litt mer oppmerksomhet.. :fnise:

Nei, for han legger seg jo klokka ni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...