~banshee Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg ELSKER å flørte. Jeg elsker å være på en fest og begynne å utveksle flørtende blikk, spise, drikke, kle og te meg på en sensuell ja, nesten seksuell måte, tirre/erte når jeg ser en sexy fyr. Det er så utrolig gøy, og jeg kan leve på det lenge etter! Jeg tror flørting er viktig for meg, viktig for å føle at jeg virkelig lever. Noen andre som synes det er like gøy? Jeg er 20 år, er dette noe man lett går lei av? Åja, problemet... Jeg har type. Og er ikke ute etter noen annen siden jeg har verdens fineste kjæreste. Men når jeg tilfeldigvis er alene, kan jeg ikke hjelpe for det. Er det galt, skal ting være så svart-hvitt? Kysser ikke noen, sier ikke noe flørtende bokstavelig, tenker bare på blikk og kroppspråk.
Gjest Manne_Mann Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Du virker avhengig av oppmerksomhet, det er iallfall mitt inntrykk. Synes det bare er tåpelig å barnslig, lite tiltrekkende dame materiale.
~banshee Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Du virker avhengig av oppmerksomhet, det er iallfall mitt inntrykk. Synes det bare er tåpelig å barnslig, lite tiltrekkende dame materiale. Er det barnslig å flørte? Skjønner ikke helt hva du mener er tåpelig, kan du forklare? Jeg ser på det annerledes; at jeg gir oppmerksomhet til vedkommende jeg flørter med, og hvis jeg får oppmerksomhet er jo det bare gøy og alle blir glade. Men kanskje du har rett, kanskje jeg bør slutte å flørte. Men er flørting i seg selv så ille? Jeg tenkte mer på det å ha kjæreste i tillegg. Er det galt med sånn type lett flørting da? Endret 14. desember 2008 av ~banshee
gullet76 Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hva hvis du gjør dette med feil fyr, og han faktisk følger etter deg når du går hjemover... og ja... resten skjønner du vel sjøl... Noen har mer behov for oppmerksomhet enn andre... og med tanke på innlegget om fantasiene dine, så liker du å være midtpunkt/bli sett... At du GIR andre oppmerksomhet, er jo kun for å få oppmerksomhet tilbake (sånn virker det hvertfall). Endret 14. desember 2008 av gullet76
Gjest Manne_Mann Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Er det barnslig å flørte? Skjønner ikke helt hva du mener er tåpelig, kan du forklare? Jeg ser på det annerledes; at jeg gir oppmerksomhet til vedkommende jeg flørter med, og hvis jeg får oppmerksomhet er jo det bare gøy og alle blir glade. Men kanskje du har rett, kanskje jeg bør slutte å flørte. Men er flørting i seg selv så ille? Jeg tenkte mer på det å ha kjæreste i tillegg. Er det galt med sånn type lett flørting da? Mente det i "kjæreste" sammenheng, jeg ville ikke likt å ha ei kjæreste som gjorde slikt. Altså når man er sammen med noen så tar man ikke helt av på flørtefronten mot andre bare for å forhåpentligvis motta noe positiv respons. Greit å flørte for å ha det litt gøy fra tid til annen, men det virker som om du gjør dette altfor ofte på en måte.
~banshee Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2008 Hva hvis du gjør dette med feil fyr, og han faktisk følger etter deg når du går hjemover... og ja... resten skjønner du vel sjøl... Noen har mer behov for oppmerksomhet enn andre... og med tanke på innlegget om fantasiene dine, så liker du å være midtpunkt/bli sett... At du GIR andre oppmerksomhet, er jo kun for å få oppmerksomhet tilbake (sånn virker det hvertfall). Okay, hehe da er det bare jeg som alltid har trodd at gutter liker å bli flørta med selv om det ikke nødvendigvis blir noe mer senere på dem. Jeg trodde man bare kunne ha det gøy og flørte og så gå hjem hver for seg og no hard feelings osv.
~banshee Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 Mente det i "kjæreste" sammenheng, jeg ville ikke likt å ha ei kjæreste som gjorde slikt. Altså når man er sammen med noen så tar man ikke helt av på flørtefronten mot andre bare for å forhåpentligvis motta noe positiv respons. Greit å flørte for å ha det litt gøy fra tid til annen, men det virker som om du gjør dette altfor ofte på en måte. Ja, det har du rett i. Det er helt uskyldig flørting, men ja, jeg ser at det kan være smakløst. Begynner å skjønne det da ville bare sjekke om jeg var et særtilfelle. Elsker kjæresten min
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 skjønner akkurat hva du mener banshee ! Jeg også elsker å flørte. Har også verdens beste kjæreste, og når jeg er på en fest med noen venner uten han liker jeg å sende litt sexy blikk liksom. men om jeg får litt for mye respons trekker jeg meg unna, og later som ingenting. så er vel kanskje litt slemt på en måte, og vet ikke helt om typen hadde syntes det var kult. men vil ikke noe med det liksom, bare gøy å se hva de tror om det .. egentlig syntes jeg det er veldig morsomt!
~banshee Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2008 skjønner akkurat hva du mener banshee ! Jeg også elsker å flørte. Har også verdens beste kjæreste, og når jeg er på en fest med noen venner uten han liker jeg å sende litt sexy blikk liksom. men om jeg får litt for mye respons trekker jeg meg unna, og later som ingenting. så er vel kanskje litt slemt på en måte, og vet ikke helt om typen hadde syntes det var kult. men vil ikke noe med det liksom, bare gøy å se hva de tror om det .. egentlig syntes jeg det er veldig morsomt! Du sa det bedre enn meg. Jeg er naiv og tror alltid at ingen føler seg snytt om jeg takker nei til å bli spandert på eller drar hvis de gir tegn til å ville prate. Jeg tror at de tenker "det var gøy" ikke "luremus!" jeg tror ikke så høyt om meg selv at jeg tror de blir ordentlig skuffet når jeg trekker meg tilbake. Kanskje vi skulle snakket med kjærestene våre om hvordan de helst ville at vi skulle oppføre oss ute på byen? Hadde kjæresten min sagt nei plent, hadde jeg respektert det. Litt kjedelig hadde det vært, men jeg hadde kanksje begynt å flørte mer i offentlighet med ham istedet, hvem vet?
Ethereal Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Du er 20 år. Selvfølgelig liker du å flørte og more deg og få oppmerksomhet. Herregud, hvem gjør ikke det når de er unge?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 skjønner akkurat hva du mener banshee ! Jeg også elsker å flørte. Har også verdens beste kjæreste, og når jeg er på en fest med noen venner uten han liker jeg å sende litt sexy blikk liksom. men om jeg får litt for mye respons trekker jeg meg unna, og later som ingenting. så er vel kanskje litt slemt på en måte, og vet ikke helt om typen hadde syntes det var kult. men vil ikke noe med det liksom, bare gøy å se hva de tror om det .. egentlig syntes jeg det er veldig morsomt! Vil heller kalle det søken etter konstant bekreftelse,bare liksom sånn at du enda vet at du har det som skal til.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #12 Skrevet 14. desember 2008 Du skal passe på så du ikke blir forsøkt voldtatt, di luremus.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #13 Skrevet 14. desember 2008 Jeg liker også å flørte, ser ikke hva som skal være så galt i det. Jeg synes det er gøy og jeg tror ofrene for min flørting også liker det. Jeg flørter ofte heftigst med folk jeg vet det ikke blir noe ut av, kanskje både de og jeg har kjæreste og har en enighet der, men det er likevel gøy å flørte - for begge parter! Mulig det er for å få bekreftelse, men jeg synes dette er et veldig negativt ladet begrep. Er ikke slik at jeg er usikker og MÅ ha det, men selvsagt er det gøy å føle seg attraktiv. De aller fleste liker da litt flørting uten at de er patetiske av den grunn! Ser jo at det kan bli litt mer issues når man har kjæreste, men det er jo ikke slik at man flørter så fryktelig direkte heller. Jeg er generelt en flørtende person, flørter med "alle" fra han i kassa på Rimi til bartenderen og bussjåføren. Man trenger ikke å ta det så dødelig seriøst.
Tidemand Skrevet 14. desember 2008 #14 Skrevet 14. desember 2008 Hei TS Jeg kan utrolig godt forstå hva du mener! Jeg er akuratt lik, og elsker og flørte, uansett alder og kjønn nærmest... Men jeg har heldigvis en forståelsesfull kjæreste, som er klar over hvordan jeg er, og godtar dette så lenge jeg ikke går noe lenger enn og flørte
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #15 Skrevet 14. desember 2008 Her var det mange surmagede svar å få. Flørting er sunt og livsbejaende for alle parter - kos deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå