Pemille Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Hei! Jeg skal kjøpe noen loddblokker til et arrangement som skal være i morgen kveld. Har hele tiden tenkt at jeg bare kan stikke innom Tanum, Norli eller Ark, men kom plutselig på at jeg ikke kan huske å ha sett sånne "gammeldagse" loddblokker der. Altså sånne i ulike pastellfarger og ulike bokstaver. Noen som vet om jeg bør bekymre meg for jakten, eller om de har det på slike steder? Evt. må jeg legge inn litt god lete-tid i morgen...
Gjest Eurodice Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe noen loddblokker til et arrangement som skal være i morgen kveld. Har hele tiden tenkt at jeg bare kan stikke innom Tanum, Norli eller Ark, men kom plutselig på at jeg ikke kan huske å ha sett sånne "gammeldagse" loddblokker der. Altså sånne i ulike pastellfarger og ulike bokstaver. Noen som vet om jeg bør bekymre meg for jakten, eller om de har det på slike steder? Evt. må jeg legge inn litt god lete-tid i morgen... Jeg skjønner hva du mener. Nå skal ikke jeg påstå noe, men jeg tror da helt sikkert at de har slike blokker i de fleste bokhandler, kanskje på Binders og lignende butikker, også. Endret 14. desember 2008 av Belladonna
desert_rose Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 (endret) hei var på rema 1000 på fredag og så akuratt slike typiske loddbøker der! sjekk helst ut en større butikk for det var der jeg så det på. der har de mer utvalg. Endret 14. desember 2008 av desert_rose
Pemille Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 Aha! Takk til begge. Var det en Rema 1000 i Oslo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå