Gjest Gjest_luringen_* Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg liker en gutt - vi har nå datet 2 ganger i denne uken, men vet ikke når det blir neste gang. Hva er normalt? Venter man litt lenge mellomrom, eller er det vel fra person til person? Hva er unormalt å vente så lenge? Han sier han trives i mitt selskap og sier ikke så spesielt mye om følelser, vet ikke alle menn er flink til dette........ Burde jeg spørre hva han vil egentlig etter f.eks 5 ganger om det ikke skjedde noe, men han har sagt at han har lyst å kysse meg.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hva med å bare kysse han istedet? Hvis han svarer positivt på det, vet du hva han vil
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Jeg tror at det varierer veldig. Om man føler for å møtes hver dag, så er det jo greit. Men det kan være godt å ha noen dager fra hverandre, sånn at man kan tenke litt og gjøre litt andre ting. Savne hverandre også. Kommunisere sammen, bør man gjøre oftere. Jeg datet en 2-3 ganger i uka, snakka hver dag og flere ganger om dagen. Så ble det litt oftere i uka, f.eks 4-5 dager i uka, men siden jeg er litt redd følelser og sånt, så kunne det gå et par uker før jeg så han igjen, men snakka fortsatt ofte. Men venninnene mine møter datene sine så å si hver dag! Det syns jeg er litt mye, man får liksom ikke så mye tid på å ta innover seg det som skjer og blir mer vant til å ha personen der hele tiden..Og det er kanskje litt tidlig for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå