Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 noen som vet hvordan min såre og tørre hode bunn kan bli bedre? flasser ikke..
Heritære Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 noen som vet hvordan min såre og tørre hode bunn kan bli bedre? flasser ikke.. Hva har du prøvd så langt?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Hva har du prøvd så langt? Shampoo uten parfyme.... en veninne sa at majones kunne funke bra? min mor mente olivenolje var bra???
Kamelia83 Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 noen som vet hvordan min såre og tørre hode bunn kan bli bedre? flasser ikke.. Du kan prøve denne, og med shampo i samme serie http://www.lookfantastic.com/hair/wella-sp...ive-lotion.html
DDuck Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Enig med Milla Jeg jobber daglig med produktene i SP og bruker selv sensitive shampo og lotion for tørr hodebunn, og de fungerer veldig bra på meg ihvertfall
Vulpes Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har plutselig begynt å slite med tørr og irritert hodebunn. Kjøpte en sånn scalp treatment fra Decubal på Apoteket. Man dusjer, masserer den inn i hodebunnen, lar den virke noen minutter og skyller ut. Gjorde det sist jeg dusjet, og jeg merker tydelig bedring!!! Klør mye mindre bare etter en behandling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå